הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשת טסה מייג'ורס: נקבע עונשו של הנער שהורשע ברצח הסטונדטית בניו יורק
קרוב לשנתיים עברו מאז שעוברי אורח מצאו את גופתה של טסה מייג'ורס בת ה-18, סטודנטית במכללת ברנרד, בפארק מורנינגסייד במנהטן; ביהמ"ש בעיר גזר לפחות 9 שנות מאסר כנגד לוצ'יאנו לואיס, שהיה רק בן 14 בעת הרצח

נער בן 16 מניו יורק נידון לתשע שנות מאסר בגין מעורבותו בתקרית קטלנית שאירעה לפני כשנתיים במנהטן, במהלכה סטודנטית בת 18 נדקרה למוות במהלך ניסיון שוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טסה מייג'ורס, שנרצחה לפני כשנתיים. מימין: לוצ'יאנו לואיס

 

כזכור, טסה "טס" מייג'ורס נרצחה באכזריות ב-11 בדצמבר 2019, בזמן שהלכה בפארק מורנינגסייד הסמוך למכללת ברנרד (Barnard College) שבה למדה.

שלושה נערים נעצרו בחשד למעורבות ברצח המזעזע: רשון וויבר בן ה-16 (שמואשם ברצח ומכחיש את המיוחס לו), נער בן 13 (ששמו לא פורסם בשל גילו הצעיר, הוא הודה במיוחס לו וכבר החל לרצות עונש מאסר), ולוצ'יאנו לואיס, כיום בן 16, שנידון למאסר השבוע.

במהלך המשפט לואיס טען כי שלושת החברים תכננו לשדוד אנשים בפארק מורנינגסייד, ומי שדקר למוות את מייג'ורס היה וויבר.

 

מייג'ורס על רקע הפארק שבו נרצחה (צילום מתוך אינסטגרם / AP)

 

רגע לפני ההכרעה בתיק, עורך דין מטעם התביעה הקריא מכתב מבני משפחתה של מייג'ורס:

"מילים אינן מצליחות לשקף את הכאב, הטראומה והסבל שרודפת את המשפחה שלנו מאז הרצח. טס הייתה סטודנטית מבריקה, משוררת ועיתונאית בעלת חלומות. היא אהבה מוזיקה ואהבה לפגוש אנשים עם דעות ואמונות שונות משלה. אבל יותר מכל דבר אחר, היא אהבה את המשפחה שלה, את החברים שלה, את החתולים שלה ובייחוד את אחיה הקטן. אנחנו מתגעגע אליה בכל יום".

בהמשך, לאויס - שהיה רק בן 14 בעת הרצח - דיבר מדוכן העדים: "עצוב לי שאני הרסתי שתי משפחות", הוא אמר ופנה ישירות להוריה של מייג'ורס, "אני מצטער על האובדן שלכם". 

 

חבריה של מייג'ורס הניחו פרחים בכניסה לפארק בו נרצחה (צילום: Getty Images)

 

השופט רוברט מנדלבאום לא התרשם מההתנצלות של הנער, שמאז מעצרו היה מעורב במספר תקריות אלימות: "לצערי, הנאשם לא מצליח להפיק לקחים מהחוויות שהוא עובר".

כאמור, בסופו של דבר השופט בחר לשלוח את לוצ'יאנו ללפחות תשע שנים בכלא (ועדה מיוחדת תכריע האם ישוחרר כעבור תשע שנים או ימשיך לרצות מאסר).

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE