הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנסים להפחית בסוכר? הנה ארבעה צעדים פשוטים ויעילים שיעזרו לכם
הסוכר נמצא כמעט בכל מוצר אותו אני קונים, כך שהמשימה להפחית סוכר הינה מאתגרת ודורשת לא מעט מודעות ואנרגיה. אך אל תאמרו נואש, בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם צעדים קלים שיעזרו לכם לצרוך פחות סוכר

הפחתת סוכר מהתזונה היומית שלנו היא לא רק החלטה אשר קשורה למשקל ולגזרה, אלא יכולה להוביל להשפעות מהותיות וחשובות הקשורות לבריאות שלנו. כך למשל, צריכת סוכר נמוכה יותר יכולה לסייע במניעת סוכרת סוג 2, מחלות מטבוליות ומחלות לב. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כולנו צורכים יותר מדי סוכר, חלק מאיתנו מודעים לכך, וחלק ממש לא. למעשה, הסוכר נמצא כיום כמעט בכל מקום, בטח במזונות מעובדים. אם כך, איך בכל זאת אפשר להפחית את צריכת הסוכר? לזהות היכן הוא קיים, ולהישאר במודעות לנושא? החדשות הטובות הן, שבאמצעות כמה צעדים פשוטים. 

הימנעו מתחליפים מלאכותיים

מה שנטול סוכר לא בהכרח אומר כי הוא בריא. לכן, נסו להימנע מחטיפים ללא סוכר, הם בדרך כלל עמוסים בתחליפים אשר מזיקים לגופנו, כאשר רובם מורכבים מחומרים כימיים שונים. כמו כן, בסופו של יום, אתם עדיין מקבלים סיפוק מהטעם המתוק, מה שלא יעזור לכם להפחית את הצריכה.

מעקב תזונה

בשביל לנסות ולהפחית את צריכת הסוכר רצוי שתבצעו מעקב תזונה יומי. כלומר, תבינו כמה סוכר אתם מכניסים לגוף שלכם מדי יום, ומאילו מקורות הוא מגיע. מהלחם, מהקפה בבוקר, מחטיפים, שתייה מתוקה, וכדומה. נהלו מעקב, קראו את התווית של המוצר, גם את האותיות הקטנות, ותהיו במודעות לנושא. 

הגדירו כמות

הגדירו מראש כמות מוגבלת של סוכר שאתם הולכים לצרוך ביום. מומלץ להתחיל בצעדים קטנים, שתוכלו לעמוד בהם, כך תוכלו להבטיח הצלחה בטוחה ויציבה יותר, וכמובן, לאורך זמן. תהליך זה מעניק מסגרת ומאפשר קבלת החלטות. 

בחרו תחליפים בריאים

ישנם לא מעט תחליפים בריאים ומזינים, למשל, תה ירוק, פירות, תמרים, דבש, חמאת בוטנים טבעית, ועוד ועוד. ההיצע הינו באמת מגוון ועשיר, כך שכל מה שעליכם לעשות הוא לבחור נכון. 

לסיכום, אל תשכחו שמדובר בתהליך גמילה לכל דבר, כך שהימים הראשונים עלולים להיות מאתגרים וקשים יותר. אך אל תרימו ידיים ותזכרו כי זה הופך קל יותר מיום ליום. בדרך כלל, הקושי הממשי חולף תוך מספר ימים עד שבוע. 

16% לא
84% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE