הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פליט אפגני אנס בת 18 במוטל: "צריך להחזיר אותם למאיפה שהם באו - הם לא מהתרבות שלנו"
מחוקקים ממדינת מונטונה זועמים בעקבות מקרה מזוויע של אונס שבוצע בידי פליט אפגני שממשל ביידן החליט לשכן מחדש במדינה הפסטורלית, האם המקרה הקשה יגרום לשינוי מדיניות הממשל?

פליט אפגני שיושב על ידי משטר ביידן הואשם באונס של בת 18 במיסולה, מונטנה, כך חשף משרד המושל ביום חמישי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



זביהוללה מוהמנד, בן ה-19, נעצר על ידי משטרת מיסולה לאחר שהתחנה קיבלה שיחת 911 מהקורבן שהיתה במצב של מצוקה במוטל מקומי שלאחר מכן המשטרה מצאה את החזייה והגרביים של הקורבן בחדרו של מוהמנד. בהצהרה אמר המושל גרג ג'יאנפורט כי "המצב הזה ואחרים ברחבי הארץ מעוררים חששות כבירים לגבי האם ממשל ביידן עומד בהתחייבויותיו לוודא מי הם האפגנים באופן מלא לפני ההתיישבות שלהם".

"אני קורא לנשיא ביידן לעצור לאלתר את יישובם במונטנה עד שהסוכנויות הפדרליות יספקו לי ביטחון הולם שאפגנים המגיעים למונטנה יבדקו במלואם בהתאם לחוק הפדרלי", הוסיף ג'יאנפורנט.

 

גם הסנאטור סטיב דיינס (R-MT) פרסם הצהרה שציינה  כי "הנשיא ביידן לא סיפק תשובות לגבי מי שנכנס למדינה או אם הם עברו בדיקה מלאה לפי מה שנדרש בחוק. דיברתי עם המושל ג'אנפורט על המצב הזה, ואני עומד לצדו בקריאה לנשיא ביידן להפסיק את כל יישוב האפגניים במונטנה עד שנקבל תשובות".

הנציג מאט רוזנדייל (R-MT) פרסם גם הוא הצהרה שהצביעה על כך ש"האפגנים הלא בדוקים האלה אינם חולקים את התרבות שלנו ואת הערכים שלנו, וכפי שהאירוע הנורא הזה מראה הם מהווים סיכון רציני לקהילות שלנו. איננו יכולים לאפשר לממשל זה להמשיך ולסכן את ביטחון הקהילות שלנו ואת ביטחון האומה שלנו בשם האמפתיה".


רוזנדייל קרא גם לביידן "להתחיל ולהעביר מפונים אפגנים שיושבו מחדש מארצות הברית".

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE