הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסע דקירות אקראי ברחובות ניו יורק: סטודנט נרצח, תייר נפצע
מותו של הסטודנט לתואר שני באונ' קולומביה היוקרתית נקבע בבית החולים, ואילו התייר מאיטליה מאושפז במצב בינוני אך יציב; רשויות החוק בעיר הצליחו לעצור את החשוד, צעיר בעל עבר פלילי עשיר

סטודנט באוניברסיטת קולומביה נדקר למוות ותייר נפצע באורח בינוני אמש (חמישי) במהלך "מסע דקירות אקראי" במנהטן, כך על פי משטרת ניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אמש בניו יורק

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:00 בלילה, אז התקבלו דיווחים על אדם חמוש בסכין שמסתובב באזור פארק מורנינגסייד במנהטן. כוחות משטרה רבים הוזעקו לשד' אמסטרדם פינת רח' 123 ומצאו במקום גבר הסובל מפצע דקירה בבטן.

הוא פונה לבית החולים במצב קשה, וזמן קצר לאחר מכן הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. בהמשך הוא זוהה כדיוויד גירי בן ה-30, סטודנט לתואר שני באוניברסיטה היוקרתית, שהתגורר בסמוך.

פחות מעשר דקות לאחר מכן התקבלו דיווחים נוספים על אירוע דקירה, הפעם בפינה הדרומית של פארק מורנינגסייד (אזור רח' 110 ושד' מנהטן). גבר בן 27 נדקר בגבו ופונה לבית החולים במצב בינוני אך יציב, ובמשטרה סיפרו שמדובר בתייר איטלקי המבקר בעיר.

 

פארק מורנינגסייד במנהטן (צילום: Getty Images)

 

עדי ראייה בשתי התקריות מסרו תיאור של החשוד, ובתוך דקות אחדות השוטרים הצליחו לאתר את החשוד - גבר בן 25 - באזור סנטרל פארק (שד' סנטרל פארק ווסט ורחוב 104). בחיפוש שערכו, השוטרים מצאו את הסכין.

המשטרה טרם פרסמה את שמו של החשוד, אך מספר כלי תקשורת בעיר מדווחים כי מדובר בווינסנט פינקני בן ה-25, עבריין מוכר בעל עבר פלילי עשיר, שלפי החשד משתייך לכנופיית EVK האלימה.

 

 

ב"ניו יורק פוסט" אך דווח כי פינקני נעצר 11 פעמים מאז שנת 2012, בין היתר בגין מעשי שוד ותקיפות אלימות.  במשטרה הדגישו כי לא הייתה שום היכרות מוקדמת בין החשוד לבין שני הקורבנות, וככל הנראה מדובר במסע דקירות אקראי.

האירוע הקטלני התרחש כמעט שנתיים לאחר פרשת טסה מייג'ורס, סטודנטית במכללת ברנרד שנרצחה באכזריות בפארק מורנינגסייד.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE