הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ימים ספורים לאחר ש-6 בני אדם נמצאו מתים בבית: התפתחות משמעותית בחקירה
משטרת מילווקי הודיעה היום שעצרה ארבעה בני אדם בחשד למעורבות ברצח הקשה בסוף השבוע, אך בשלב הבלשים מסרבים לחשוף את זהותם של העצורים. מפקד המשטרה: "עדיין מנסים לקבוע מהי מידת המעורבות שלהם, אם בכלל, ברצח"

רשויות החוק בדרום ויסקונסין עצרו ארבעה בני אדם בחשד למעורבות ברצח המזעזע של 6 אנשים שנמצאו ללא רוח חיים בבית בעיר מוקדם יותר השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות משטרה רבים הוזעקו לבית במילווקי בעקבות התקרית (צילום: AP)

 

כזכור, בשעות הצהריים של יום ראשון כוחות המשטרה הוזעקו לבית בעיר על מנת לבצע בדיקה שגרתית. עם הגעתם למקום, שוטרים מצאו חמישה בני אדם - 4 גברים ואישה - ללא רוח חיים. כעבור מספר שעות המשטרה עדכנה שגופה נוספת נמצאה במקום, ובכך סך הנרצחים בבית עמד על 6.

ג'פרי נורמן, מפקד המשטרה בעיר, כינס היום (חמישי) מסיבת עיתונאים שבה חשף שארבעה חשודים נעצרו. עם זאת, הוא סירב לפרסם את זהותם ואף סירב לומר במה הם מואשמים: "אנחנו עדיין מנסים לקבוע מהי מידת המעורבות שלהם, אם בכלל, ברצח", הוא אמר.

בדומה לערים גדולות רבות ברחבי ארצות הברית, גם מילווקי מתמודדת עם גל של רציחות בשנה האחרונה. אשתקד דווח על 197 מקרי רצח בעיר - הכמות הגדולה ביותר בשנה אחת מאז שרשויות החוק החלו לעקוב אחר הנתון.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE