הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשביל להוריד במשקל צריך יותר מדיאטה: האימון שיעזור לכם לשרוף קילוגרמים מיותרים
מחקר חדש חושף כי אימון משקולות לא רק מפתח מסת שריר, אלא גם שורף שומנים, מגביר את חילוף החומרים בגוף, ואף עשוי להפחית בשלושים אחוזים את הסיכוי לסבול מהשמנת יתר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

השמנת יתר הפכה כבר מזמן למגפה הקיימת בכל רחבי העולם ובארצות הברית בפרט. כידוע, תופעה זו מובילה למחלות שונות, ביניהן לחץ דם, סכרת, מחלות לב, דום נשימה בזמן השינה, ועוד. כעת, מחקר חדש חושף כי אימון משקולות (הן לנשים והן לגברים) לא רק מפתח מסת שריר, אלא גם מפחית בשלושים אחוזים את הסיכוי לסבול מהשמנת יתר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המחקר המדובר נערך באוניברסיטת איווה בארצות הברית, שם נאסף המידע על עשרות אלפי משתתפים, וגילה כי נשים וגברים שביצעו אימון משקולות מספר פעמים בשבוע, במשך שעה לכל הפחות, היו בסיכון נמוך משמעותית להגיע למצב של השמנת יתר. 

עוד המחקר גילה כי אימון משקולות משפר את קצב חילוף החומרים הבסיסי של גופנו, עוזר לשומן להישרף, ומגביר את האנרגיה הכללית. זאת כמובן לצד תפריט מאוזן ובריא, וכמה אימוני ארובי בשבוע. כך ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

ואם כל זה לא שיכנע אתכם עד עכשיו, הנה כמה יתרונות מרכזיים לאימון משקולות:  

1. מגביר את חילוף החומרים - אימון משקולות יגרום להגברה משמעותית של  חילוף החומרים בזמן מנוחה, תוצאה המביאה לשימוש רב יותר בקלוריות, כלומר, לשריפת שומנים וקלוריות.  

2. שיפור ביצוע פעולות יומיומיות - אימון משקולות יעזור בביצוע פעולות כמו עבודות בית, נשיאת ילדים קטנים, קניות, עלייה במדרגות, ועוד. 

3. משפר את היציבה - חיזוק המערכת השרירית משפיע לחיוב על היציבה. בעיקר כאשר מדובר על גילאים מתקדמים יותר. 

4. מגביר את חוזק וצפיפות העצמות - אימון משקולות משפיע לחיוב על צפיפות העצמות. עם העלייה בגיל חלה ירידה בכמות המינרלים בעצמות הגוף. לכן, אימון גזה בשילוב תזונה נכונה ומאוזנת יסייעו להאטת הירידה הזו ואף להעלאת ריכוז המינרלים בעצמות.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE