הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגיע הזמן להתייחס לשרירי הגב שלכם: 3 דרכים לחיזוק הגב והסיבות להשקיע בכך
רבים מאיתנו משלבים פעילות גופנית בשגרת השבוע שלנו, אך נוטים לשכוח את שרירי הגב. אל דאגה, אתם לא לבד, גם המתאמנים ההדוקים ביותר חוטאים בכך. אז הנה כמה דרכים יעילות לעשות זאת, והסיבות שידרבנו אתכם להתחיל כבר היום

מתי לאחרונה התייחסתם לגב שלכם בזמן פעילות גופנית? אם אין לכם תשובה בשלוף, אתם כנראה נמנים עם קבוצה מאוד גדולה של מתאמנים הנוטים לזנוח את האיזור הספציפי והחשוב הזה. אם אתם עובדים שעות מהמחשב, בין אם זה בבית או במשרד, המשיכו לקרוא. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז נתחיל דווקא מהסיבות שיעשו לכם חשק להתחיל ולחזק את הגב כבר היום:

הפעילות היום-יומיות יהיו קלות יותר

שרירי הגב מעורבים כמעט בכל פעולה שאנו עושים, סחיבה, הליכה, קפיצה, הרמת משא, תליית כביסה, ועוד ועוד. כאשר אנו מחזקים את השרירים, הפעילויות השונות שאנו מבצעים מדי יום הופכות קלות ופשוטות יותר. 

הסיכון לכאבי גב יורד משמעותית

שרירי גב מוזנחים נוטים להיחלש באופן משמעותי ולגרום לכאבי צוואר וגב, עמידה שפופה, וקיצור משמעותי של טווח התנועה. זה הזמן להשקיע בשרירי הגב, ולמנוע תופעות אלו ואחרות. 

שיפור ניכר בביצועים אתלטים

שרירי גב חזקים יעניקו לכם תמיכה טובה, יציבות רבה, וטווח תנועות רחב יותר. התוצאה היא שיפור ניכר בהישגים אתלטיים, שיפור בקצב ההליכה והריצה, ופחות עייפות כללית. 

השתכנעתם? בצדק! כך תחזקו את שרירי הגב שלכם:

תרגילי חתירה 

קפצו אל מכון הכושר הקרוב לביתכם, ותפסו את מכשיר המולטי טריינר המאפשר לבצע תרגילי חתירה. תרגילים אלה למעשה משפרים ומחזקים את שרירי הגב שלכם, וגם את חגורת הכתפיים. 

מכשירי התנגדות

באימון כוח חשוב לזכור ולחזק את כל קבוצות השרירים בגוף, אם אתם מתחילים, חשוב כי תבצעו את התרגילים כנגד משקל הגוף בלבד, זאת במטרה לבנות תבנית תנועה נכונה. עם הזמן כמובן, תוכלו להוסיף משקל ואביזרים שונים. 

פילאטיס או יוגה, או גם וגם

באימונים מסוג זה אתם עובדים על ויסות עומסים תוך נשימה מודעת וחיזוק שרירי הגוף והגב העמוקים ביותר. כך למעשה תפקודו של עמוד השדרה מתחזק ומשתפר אף הוא.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE