הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש המודיעין האוקראיני: החלה הפיכה שלטונית ברוסיה - ולא ניתן לעצור אותה
האלוף בודאנוב אמר כי רוסיה נמצאת לקראת תבוסה צבאית, מה שלבסוף יביא להדחתו של ולדימיר פוטין. עם זאת מומחים מטילים ספק בכך, שכן הנשיא בנה מערך הגנה הדוק סביבו

ראש המודיעין הצבאי של אוקראינה, האלוף קירילו בודאנוב, אמר כי ההפיכה השלטונית אשר תפיל את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כבר יצאה לדרך - ואי אפשר לעצור אותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פוטין (צילום: Shutterstock)

 

בשיחה עם רשת 'סקיי ניוז', האלוף בודאנוב אמר כי תבוסה צבאית רוסית תגרום להדחתו של הנשיא פוטין, ובסופו של דבר לקריסה של המדינה. "בסופו של דבר, זה יוביל לשינוי ההנהגה של הפדרציה הרוסית. התהליך הזה כבר התחיל", אמר.

כתב החוץ של הרשת, דומיניק וואגהורן, לחץ על ראש המודיעין האוקראיני ושאל אותו אם הוא טוען למעשה שניסיון ההפיכה נמצא כעת בתנועה - ובודאנוב ענה "כן. הם זזים בצורה הזו, ואי אפשר לעצור אותם". 

בעבר, רשת 'אינסיידר' דיווחה כי היו ניסונות לבצע הפיכה ברוסיה, כאשר הביצועים הצבאיים של הכוחות הרוסים נחשבים לגרועים, המורל של החיילים מתערער והכלכלה במדינה אומנם לא קורסת כפי שהמערב ציפה - אך מתמודדת עם קשיים תקדימיים. 

עם זאת, פוטין בילה במשך עשרות שנים לדאוג לכך שהמשטר שלו יהיה "מוגן מהפיכה", והסוכנויות FSO (סוכנות האבטחה הפדרלית), ה-FSB (שירות הביטחון) וה-Rosgvardia (המשמר הלאומי) משמשים כמגן שלו. 

בראיון שהעניק לרשת 'סקיי ניוז', בודאנוב טען כי פוטין נמצא "במצב פסיכולוגי ופיזי גרוע מאוד, והוא חולה מאוד". דבריו מגיעים לאחר הדיווחים שאוליגרך רוסי אנונימי, המקושר באופן הדוק לקרמלין, תועד ואמר כי פוטין "חולה מאוד בסרטן הדם".

נוסף על כך, לאחרונה יש ספקולציות רבות לגבי בריאותו של הנשיא הרוסי. קטע וידאו שפורסם בסוף אפריל מראה את פוטין רועד "באופן בלתי נשלט", מה שהעלה את הטענות כי הוא סובל ממחלת פרקינסון. פרשנים הצביעו על פניו הנפוחות כסימן לשימוש בסטרואידים, כמו גם שמיכה ששם על רגליו במהלך המצעד הצבאי של יום הניצחון של רוסיה שנערך רק בשבוע שעבר.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE