הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הליחה מציקה? כך תיפטרו ממנה במהירות
השפעת חלפה אך השאירה שאריות ליחה טורדניות? יש לנו כמה דרכים יעילות וטבעיות שיעזרו לכם להילחם בליחה במהירות מפתיעה ובקלי קלות

כולנו מכירים את זה, השפעת תוספת אותנו, ועד שהיא עוברת, ואנחנו גם מצליחים להיפטר מהנזלת המציקה, הליחה נשארת. עבור מעשנים הליחה אף מציקה ורצינית יותר, בעקבות החומרים הקיימים בנקוטין המעודדים יצירת ליחה ומאריכים את משך ההחלמה. אך אל דאגה, ריכזנו כמה טיפים פשוטים, קלים וטבעיים שיעזרו לכם להיפטר מהליחה המציקה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם יש משהו דבר אחד מעצבן יותר מלהיות חולים בחורף, זה ללא ספק שאריות של מחלה שלא עוזבות, לפעמים ימים ואפילו שבועות ארוכים. גם כשאנחנו סוף סוף נפטרים מהנזלת, מהחולשה ומייאוש שמביאות איתן מחלות החורף, נראה שהגרון הוא האיבר האחרון שמתאושש מהפגיעה. למי מאיתנו שמעשן, הנזק חמור עוד יותר. בניקוטין יש שני כימיקלים, פורמאלדהיד ואקרוליין, שגורמים לליחה מוגברת ומאריכים את משך ההחלמה.

אז אם כבר נמאס לכם לבלוע את הרוק כל שתי שניות או לכחכך בגרון ולשגע את הסובבים אתכם, הנה טיפים פשוטים וטבעיים שיעזרו לכם להיפטר אחת ולתמיד מהליחה המעיקה.

הוסיפו חריף לתפריט

התבלינים החריפים מעודדים את הגוף לנקות רעלים מזיקים ועוזרים לשמור על הבריאות. פלפל חריף למשל, עוזר להקל באופן ניכר על הגודש בגרון שנגרם מהליחה. מרכיב זה נקרא קפסאיצין, והוא מגרה את האזורים בגרון ובאף בהם מצטברת ליחה ומעודד את הגוף להיפטר ממנה.

תדברו, תזמזמו ותשירו

זה אולי ירגיש לכם מעט מוזר לכם מוזר אבל זו דרך יעילה, מהירה ופשוטה לנקות את הליחה שהצטברה ומפריעה. הרטט שבזמזום עוזר לפרק גם את הליחה הקשה ביותר, שכבר הספיקה להתקשות. אז שימו שיר שאתם אוהבים ושירו יחד איתו במשך עשר דקות בכל יום, עד שתרגישו הקלה.

חום

חום הוא הדרך היעילה ביותר לרכך את הליחה ולהיפטר ממנה מהר יותר. רצוי להשתמש בכרית חימום או בבקבוק עם מים חמים כדי להעלות את הטמפרטורות באזור הגרון וכמובן לשתות משקה חם (עדיף תה) בשביל להיפטר משאריות הליחה. גם אכילת מזונות חמים ורכים תסייע בהחלט.

 

לדעת ממה להימנע

יש מאכלים שמעודדים התפתחות ליחה, ביניהם: ביצים, דגים, בשר, מוצרי חלב, שוקולד, אלכוהול, מאכלים עתירי נתרן, לחם לבן, פסטה, אורז לבן, עוגות, מאפים, קפה ומשקאות מוגזים. וכמובן, עישון. לכן, נסו להימנע מכל אלו כמה שניתן, לפחות עד שתרגישו הקלה משמעותית.

לדעת מה כן

במקרה זה, תרופות סבתא יעילות במיוחד. הכינו לעצמכם תה עם דבש, לימון, ג'ינג'ר וכורכום - הוא יעביר מהר יותר את הגירוי וכל תופעות הלוואי המעצבנות, בדגש על הליחה. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE