הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל 'אובר-בוקינג': דלתא הציעה לנוסעים 10,000 דולר כדי לרדת ממטוס
דלתא איירליינס הסכימה לשלם לא פחות משמונים אלף דולר על מנת להוריד שמונה נוסעים מטיסה בשבוע שעבר, מאחר שנמכרו יותר כרטיסים מאשר כמות המושבים במטוס. בחברת התעופה סירבו לאשר את הדיווחים

דלתא איירליינס הציעה לנוסעים לקבל 10,000 דולר בתמורה לכך שיירדו ממטוס שעבר 'אובר בקוינג' - רישום יתר - כך טוענים מספר נוסעים שהיו בטיסה בשבוע שעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

מדובר בטיסה ממישיגן למיניסוטה ביום שני האחרון, ולפי הדיווחים חברת התעופה הציעה את הסכום לשמונה נוסעים שיסכימו לרדת מהמטוס.

כידוע, רישום יתר הוא תופעה מוכרת בקרב חברות התעופה בעולם, בה החברות מוכרות יותר כרטיסים מאשר כמות התושבים, מתוך נקודת ההנחה שלא כולם יגיעו לטיסה.

אחד הנוסעים, ג'ייסון אטן, סיפר שהתיישב במטוס עם בני משפחתו כאשר דייל שאל האם מישהו מתנדב לרדת מהמטוס בתמורה ל-10 אלף דולר.

"[הדייל] אמר שכולם יקבלו את הכסף בצ'ק או העברה בנקאית, ומי שיש לו 'אפל פיי' יכול לקבל את הכסף לפני שהוא יורד מהמטוס", הסביר הנוסע.

 

אילוסטרציה (צילום: AP)

 

אטן בחר שלא לרדת מהמטוס חרף העובדה שנסע עם שבעה נוסעים נוספים: "בהתחלה חשבנו שהם מחפשים 4-5 נוסעים ולא רצינו להתפצל, ועד שקלטנו שזה שמונה כבר היה מאוחר מדי. לו היינו יודעים היינו יורדים", אמר.

נוסע נוסף בשם טוד מק'קרמב אישר את הדיווחים אף הוא והסביר שתחילה הוצע 'רק' 5,000 דולר לנוסעים שיורדו: "לצערי אני ואשתי לא יכולנו לנצל את ההזדמנות".

בדלתא סירבו להתייחס לדיווחים, מלבד לומר שלצוות הקרקע של חברת התעופה מותר להציע סכומים כאלה בנסיבות מסוימות: "מערכת הפיצוי נועדה לוודא שהטיסה תמריא בזמן, תוך כדי שנסייע לנוסעים שיורדים מהמטוס", כלשון ההודעה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE