הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נבטי ברוקולי: כל הסיבות להכניס אותם כבר ממחר לתפריט היומי שלכם
הנבטים הקטנטנים נחשבים לאחד המזונות הבריאים ביותר, אך על מנת לקבל את מירב היתרונות הבריאותיים, חשוב לצרוך את הנבטים בטריותם. כך תעשו את זה נכון

נבטי ברוקולי נחשבים לסופר פוד של ממש, הם מכילים ויטמינים, חומצות אמינו, חלבון, אנזימים, ועוד ועוד. את מרבית היתרונות של נבטי הברוקולי מיייחסים לרמות גבוהות של תרכובת בשם סולפורפן, המופעל כאשר גלוקוראפנין בא במגע עם האנזים מירוזינאז – אשר בטבע ממלא תפקיד בהגנה על צמחים מפני אוכלי עשב. זו גם הסיבה שיש לחתוך וללעוס היטב או לטחון בשייק את הנבטים. הסולפורפן למעשה מגן על תאי הגוף מפני דלקות ומגוון מחלות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יתרונות נוספים של נבטי הברוקולי: 

מסייעים במניעת סרטן שלפוחית השתן

תרכובת איזותיוציאנטים המצויות בברוקולי ומומרות לאיזותיוציאנטים בזמן לעיסת הברוקולי ועיכולו מאטות התפשטות סרטן שלפוחית השתן.

מסייעים במניעת דלקות פרקים

תרכובות אנטי אוקסידנטית הקיימות בנבטים עשויות לחסום אנזים אשר גורם לדלקת פרקים.

פצצת בריאות

כאמור, בנבטים התמימים למראה, מסתתר שפע של יתרונות בריאותיים, ויטמינים, נוגדי חמצון, חלבון, ועוד ועוד. 

כך תשיגו נבטי ברוקולי באיכות הטובה ביותר

החכמה היא לא רק לאכול נבטי ברוקולי אלא להבטיח שתיהנו מנבטים שגודלו בתנאים אופטימליים. הדרך הפופולרית כיום היא להנביט נבטים הן באמצעות מים או אדמה, ואז לקצור את הנבטים ולאכול. אך, קיימת דרך נוספת, והיא טובה יותר. 

להנביט על גבי מצע היא דרך יעילה יותר, כאשר בניגוד לנבטי ברוקולי המשווקים ברשתות המזון לאחר שנקצרו, צברו זמן מדף ואיבדו מטריותם ומנוגדי החמצון וערכיהם התזונתיים –  שיטה זו מבטיחה נבטי ברוקולי בטריות מירבית.

כך למעשה ניתן להבטיח כי אתם צורכים את הנבטים בשיא הטריות ועם הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר – ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. כמו כן, שיטה זו מבטיחה חיי מדף ארוכים יותר כך שניתן לצרוך את הנבטים לאורך זמן ממושך מהממוצע ללא חשש לעיפוש וריקבון.

יתרון נוסף הוא טעמם המעודן והעובדה כי הם נטולי תופעת לוואי מוכרת כמו גזים וכאבי בטן. את הנבטים מומלץ לשלב בסלטים, שייקים, כריכים ועוד.

24% לא
76% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE