הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קבלו את זה: ווסט רוצה שטראמפ יהיה הסגן שלו בבחירות לנשיאות
הראפר סיפר לעוקבים שלו בטוויטר כי הוא הגיע למאר-א-לאגו בפאלם ביץ' כדי להיפגש עם הנשיא לשעבר, שם הוא הציע לטראמפ להיות המקום השני שלו

הראפר קנייה ווסט, שאמר כי הוא יתמודד לנשיאות בבחירות 2024, כבר מצא את מי הוא רוצה כסגנו - דונלד טראמפ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

ווסט בן ה-45 חזר לטוויטר רק לפני מספר ימים, לאחר חסימה שנמשכה כחודש וחצי בעקבות התבטאויות אנטישמיות שלו. בציוץ האחרון שפרסם, הראפר ששינה את שמו ל'יה' כתב כי הוא נסע למאר-א-לאגו בפאלם ביץ', פלורידה - ביקור שאושר על ידי מקורב לטראמפ. 

"פעם ראשונה שאני במאר-א-לאגו. גשם ותנועה. לא מאמין שגרמתי לנשיא טראמפ לחכות. ועוד לבשתי ג'ינס, איכס", צייץ ווסט ביום שלישי בערב, ואז הוסיף:

"מה אתם חושבים שהייתה תגובתו של טראמפ כשביקשתי ממנו להיות הסגן שלי במירוץ 2024", שאל יה בסקר עם אפשרות לשתי תשובות: "זה מאוד יה" או "זה מאוד ניי", משחק מילים במקום "כן" או "לא".

 

 

קיים קשר מוזר בין השניים, כאשר הראפר נפגש עם הנשיא בניו יורק ובוושינגטון, ואף אכל ארוחת צהריים עם בתו של טראמפ איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר בחדר הסגלגל באוקטובר 2018. עוד שנתיים לפני, ווסט וטראמפ נפגשו במגדל טראמפ במנהטן. 

ווסט חזר לטוויטר כמה שעות לאחר שחשבונו של טראמפ נפתח מחדש לאחר כמעט שנתיים של חסימה שהגיעה בעקבות ההסתערות על הקפיטול ב-6 בינואר 2021. עם זאת, הנשיא לשעבר בינתיים לא מעוניין לחזור להשתמש בפלטפורמה, בעיקר בשל הרשת החברתית שהוא עצמו פתח, Truth Social.

לעומתו, הראפר החל מייד לצייץ, וכבר הספיק ליצור רעש. הציוץ השני שפרסם, כחמש שעות לאחר שחזר לטוויטר, היה המילה: "שלום" לצד סמיילי מחייך, מה שהעלה גבה אצל רבים שניסו להבין מה המטרה שלו בשימוש במילה זו, שכן הוא נחסם בגלל דברים אנטישמיים. 

לאחר מכן, פורסם סרטון נראה ווסט הולך לצד העיתונאי הבריטי ימני מיילו ינופולוס, שגם לו יש היסטוריה בעייתית, שם הודו השניים כי הראפר יתמודד לבחירות לנשיאות ארצות הברית. 

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE