הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אולי הרגע המביך של השנה: הנשיקה בין הגברת הראשונה לבעלה של סגנית הנשיא
במהלך אירוע רשמי בגבעת הקפיטול, ג'יל ביידן עברה בין האורחים ולחצה את ידם, וכשהגיעה לדאף אמהוף היא לחצה את ידו - והנשיקה שככל הנראה הייתה מיועדת ללחי, השתבשה

רגע מביך ביותר שהפך ויראלי נתפס בעדשת המצלמה ביום שלישי בערב, כאשר הגברת הראשונה והאדון השני הגיעו לגבעת הקפיטול עבור נאום מצב האומה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

ברגע של מחיאות כפיים במהלכו ג'יל ביידן עברה בין אורחי הכבוד השונים, בהם גם סולן להקת US, בונו, והוריו של טייר ניקולס - הצעיר השחור שהוכה למוות על ידי המשטרה בממפיס. 

אז היא הגיעה לדאג אמהוף, בעלה של סגנית הנשיא קמלה האריס, והנשיקה שככל הנראה הייתה מיועדת ללחי - השתבשה. 

כאמור, הקטע התפשט במהירות ברשתות החברתיות והעלה לא מעט ספקולציות. 

הסגנית האריס הוזמנה לראיון בחדשות, ואמרה למראיין אדווין פיטי: "לא, לא צפיתי בסרטון", ואז היא הוסיפה במהירות: "אבל מה שאני כן יודעת, זה שהגברת הראשונה והאדון השני עובדים יחד במרץ עם מה שאני ובעלי עושים נגד האנטישמיות". 

 

 

על תקן היותו יהודי, אמהוף אכן מקדם את המאבק באנטישמיות, ואפילו לאירוע של יום שלישי הוא הביא כאורחת את ניצולת השואה רות כהן בת ה-92. 

בראיון שלה עם פיטי, סגנית הנשיא הזכירה את המסע של בעלה לפולין וגרמניה בסוף החודש שעבר: "הוא בדיוק היה בקרקוב וביקר באושוויץ, כדי לבקר את מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להילחם בשנאה. הוא נלחם באנטישמיות אבל גם בשנאה למהגרים, ולמרבה הצער אנחנו רואים את זה במדינה שלנו".

"הגברת הראשונה והאדון השני באמת באמת דואגים לאותם אנשים רבים שחווים התעלמות וחוסר ייצוג", הוסיפה.

לפני כמעט שנה, בחודש מרץ 2022, הנשיא ג'ו ביידן נשא דברים במהלך יום השכר השווה, ובטעות התייחס לסגניתו האריס כאל הגברת הראשונה.

"היה שינוי קטן בסידור של מי על הבמה, בגלל שבעלה של הגברת הראשונה נדבק בקורונה", אמר הנשיא, שהתייחס לכך שאמהוף נמצא מאומת לוירוס.

כחודש לאחר מכן, פורסם קטע מספר שנכתב על ידי עיתונאי ה'ניו יורק טיימס', שם הוא טען כי במהלך הקמפיין לנשיאות, ג'יל ביידן לא רצתה את האריס כסגנית. "יש מיליוני אנשים בארצות הברית, למה אנחנו צריכים לבחור את מי שתקפה את ג'ו?", אמרה בהתייחסה לדברים שהאריס הטיחה בביידן.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE