הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחיו של מל גיבסון חושף: "אנשים חשבו שאחי אנטישמי ושגם אני כזה. לכן החרימו אותי"
דונאל גיבסון, אחיו הצעיר של הכוכב ההוליוודי, מספר בריאיון חשוף במיוחד על קריירת המשחק שהתרסקה בעקבות התבטאויותיו האנטישמיות של אחיו המצליח, ואף חושף כי אחיו סירב לעזור לו כלכלית. "אני תקוע בגיהנום כבר 20 שנה", אמר

אחיו של מל גיבסון מאוכזב ממנו מאוד, כך הוא סיפר לראשונה בריאיון, ודיבר על הנתק בין השניים, שהתרחש לאחר שנים רבות בהן היו קרובים מאוד, בגלל שלטענתו, התהילה של אחיו, המבוגר ממנו בשנתיים, עלתה לו לראש.  דונאל גיבסון (65) אמר כי "מל ואני היינו קרובים כל כך, שקשה לי להאמין שאנחנו לא מדברים עכשיו, שאנחנו כבר לא בקשר. כשהיינו ילדים חלקנו חדר, עשינו הכל ביחד".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גיבסון אומר שאחיו הגדול תמיד ידע מה צופן לו העתיד: "הוא היה נחוש כבר מגיל צעיר. הוא רצה להיות עשיר ומפורסם. המשחק היה בדם שלנו". האח הצעיר מספר שהקשר ביניהם היה קרוב כל כך, עד שכשמל השתקע בלוס אנג'לס – דונאל עבר לשם בעקבותיו: "הוא היה החבר הכי טוב שלי. כשהוא התפרסם, לא הייתה קנאה. שמחתי עבורו והתגאיתי בו על ההצלחה".

כידוע, ההצלחה של מל הייתה גם הצלחתו של דונאל, מכיוון שהקשר המשפחתי הקנה לו תפקידים בכמה מהסרטים הגדולים של אחיו, ביניהם "מאבריק", "לב אמיץ" ו"תאוריית הקשר". כשמל וויתר על ההצעה לדובב את סרט ההמשך של "פוקהונטס", דונאל לוהק לעשות את התפקיד במקומו.

מל היה אז הכוכב הגדול בעולם אבל מאחורי הקלעים החלו הבעיות, כך מספר אחיו. הטענה המפורסמת אומרת שתהילה משנה אנשים, ודונאל מספר שזה בדיוק מה שקרה לאחיו הגדול: "התהילה הפכה אותו למישהו אחר. הוא החל להאמין לפרסום של עצמו. המל שהכרתי נעלם".

המשקעים הגדולים התחילו כשהכוכב החליט לעשות את הסרט השנוי במחלוקת "הפסיון של ישו", שיצא בשנת 2004, עורר המון הדים וביקורת וגם עשה הרבה מאוד כסף בקופות: 612 מיליון דולר ברחבי העולם. הסרט הואשם בהפצת מסרים אנטישמיים, והיווה את תחילת הדרדרות התדמית של גיבסון בעיני הקהל – אבל עוד לפני כן, היה זה דווקא אחיו הצעיר שנענש: "כשהוא עשה את הסרט, לא היה לו אכפת מה זה יעשה לקריירת המשחק שלי. לא עניין אותו שלהתפרצויות האנטישמיות שלו יהיו השלכות גם עליי. הזהרתי אותו שהסרט יגרום לבעיות. לא צריך להיות גאון כדי להבין שסרט שנוי במחלוקת על המוות של ישו אולי יואשם באנטישמיות ויפגע ביהודים. אבל מל צחק כל הדרך אל הבנק". 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE