הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עדות נוספת נגד הזוכה בפרס הלוטו הגבוה בהיסטוריה - אשר מואשם בגניבת הכרטיס
תושב לוס אנג'לס טען כי הוא ראה את הכרטיס בידי האדם שהגיש את התביעה נגד הזוכה, שאף הסביר לו בפרטי פרטים מדוע בחר בכל מספר. "אבל אני לא יודע איך הכרטיס הגיע לאדווין קסטרו"

המחלוקת סביב זכייתו של אדווין קסטרו בפרס הלוטו הגבוה בהיסטוריה האמריקאית, 2.04 מיליארד דולר, ממשיכה לגרור כותרות.

אחרי שהוגשה תביעה משפטית בטענה שלא קסטרו היה זה שרכש את הכרטיס הזוכה, כעת אחד המעורבים בתיק נתן את עדותו לתקשורת - וחיזק את טענת המתלונן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קסטרו (צילום: ספלאשניוז)

 

כזכור, חוסה ריברה טען כבר מזמן שהוא מילא את מספרי הפאוורבול הזוכים, אלא שמהר מאוד הכרטיס נגנב ממנו. הוא הזכיר בתביעה את אורצ'י 'רג'י' רומרו, שעד עכשיו זהותו והקשר שלו לפרשה הייתה תעלומה. 

אבל ה'ניו יורק פוסט' הצליח לאתר את רומרו - בעל בית שהשכיר לריברה חדר כדי להרוויח מעט כסף, והצד שלו בסיפור תומך בזה של ריברה. 

רומרו בן ה-47 טען בראיון שמעט לפני ההגרלה, ב-7 בנובמבר, ריברה הראה לו את הכרטיס שלבסוף זכה, ואף הסביר לו בפירוט מדוע בחר כל מספר - 10,33,41,47,56 והפאוורבול 10. 

הוא סיפר ל'פוסט' כי הוא חקר את ריברה מדוע הוא בחר את המספר 10 פעמיים: "הוא אמר לי שזה התאריך שבו שני הוריו מתו. הוא בחר 47 כי זה בן כמה הוא. הוא גם אמר שאבא שלו תמיד רצה משאית שברולט משנת 1956, אז הוא בחר 56. הייתה לו סיבה למה הוא בחר בכל מספר והוא אמר לי את זה לפני ההגרלה".

 

 

לאחר שהמספרים הזוכים הוכרזו, ריברה חיפש בטירוף את הכרטיס בחדרו ואף דרש לערוך חיפוש בחדרים אחרים - כאמור בבית השייך לרומרו. "נתתי לו להסתכל על הדברים שלי כי לא היה לי מה להסתיר", אמר.

רומרו אמר כי הוא מקבל איומים מאז הגשת התביעה, שמאשימה אותו ב"גניבה". אבל הוא מתעקש שהוא לא לקח כלום ושבכלל אין לו שום קשר לקסטרו: "מה שאני יודע זה שחוסה ריברה הראה לי את הכרטיס הזה לפני שידע שזה הכרטיס הזוכה… אבל אני לא יודע איך הוא איבד את הכרטיס".

האפשרות שעולה בדעתו של רומרו היא שמכנסי העבודה של ריברה נלקחו על ידי חבר שלו שהגיע לבקר בבית - אדם שיש לו קשר למשפחת קסטרו. "אבל ריברה הוא גם גנן שעובד במקומות רבים, יכול להיות שזה נפל מהכיס שלו. אבל שוב, אני לא יודע איך זה הגיע לקסטרו". 

"אני מקווה שהשם שלי ינוקה, כי זה מוזר שאני באמצע כל סיפור הכסף הזה, אבל עדיין אין לי כלום. איך יכול להיות שגנבתי כרטיס בשווי מיליארדים ואין לי דולר?", אמר. "הוא טען שלקחתי את הכרטיס ומכרתי לקסטרו, אבל למה שאני אעשה את זה? עד כמה מטומטם זה יהיה כשאני יכול ללכת ולפדות את הכרטיס בעצמי?".

 

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE