הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה מעלה הילוך: מאות חיילי המשמר הלאומי נשלחו לגבול הדרומי
המושל גווין ניוסם הודיע על הגברת האבטחה בנקודות הכניסה ממקסיקו, כאשר בהצהרה שלו הוא הסביר שהמהלך נעשה בגלל כמות הסמים המוברחת אל תוך ארה"ב

מושל קליפורניה גווין ניוסם יותר מהכפיל את מספר חיילי המשמר הלאומי לאורך הגבול הדרומי של המדינה, זאת במאמצים להילחם ב"סמים המסוכנים" הזורמים ממקסיקו.

בהודעה לעיתונות שפורסמה ביום חמישי, משרדו של ניוסם הודיע על תגבור כוח המשימה המחוזי למלחמה בסמים של המשמר הלאומי של קליפורניה, והמספר עלה מ-155 חברי שירות לכמעט 400.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"העדיפות העליונה שלנו היא בטיחות הקהילות ברחבי המדינה", אמר המושל הדמוקרטי בהודעה. "על ידי שיתוף פעולה עם שותפים מדיניים, מקומיים ופדרליים במטרה להביס ארגונים טרנסלציונליים ואת הסמים הבלתי חוקיים שהם מנסים להביא לתוך המדינה שלנו, כוח המשימה המדיני למלחמה בסמים גורם להבדל משמעותי בהטלת אחריות על המבריחים ובהדיפת הסמים המסוכנים מהרחובות שלנו".

מינואר עד אפריל, המשמר הלאומי של קליפורניה, הידוע גם כ-CalGuard, אמר כי תפס למעלה מ-5.8 מיליון כדורי פנטניל, כולל יותר מ-2.3 מיליון באפריל בלבד.

מפקד כוח המשימה מתיו ביברס, אמר כי בשנת 2022 הועברו 30 חיילים למספר נקודות כניסה בדרום קליפורניה: סן יסידרו, אוטאי מסה, טקטה וקלקסיקו.

אבל "בעקבות ההצלחה המשמעותית, ב-2023 הכפלנו את הכוח באותן נקודות. ותחת הנהגתו של המושל ניוסם והתמיכה הרחבה בקונגרס, הפעם כוח המשימה גדל מ-155 חברי שירות ל-392 כיום", הוסיף.

 

המושל ניוסם (צילום: Getty Images)

 

בעיית הברחת הסמים אל תוך ארצות הברית יצרה משבר סמים קשה ביותר ברחבי המדינה, עם כמויות עצומות של אופיואידים סינתטיים, כמו פנטניל, שמוברחים אל תוך המדינה מדי יום – וגורמים באופן ישיר לרמות גבוהות של מקרי מוות ממנות יתר.

בשנת 2022, לפי דיווח של ה-CDC, מערב וירג'יניה ראתה את שיעור התמותה מסמים הגבוה ביותר, עם 80.9 מקרי מוות לכל 100,000 תושבים. מקומות נוספים עם שיעור גבוה היו מחוז קולומביה (64.3), טנסי (56) ודלאוור (55.3).

לקליפורניה היה אחד משיעורי המוות הנמוכים ביותר מסמים בשנת 2022, עם 26.9 מקרי מוות לכל 100,000 תושבים. בסך הכל, 10,952 תושבי קליפורניה מתו ממנת יתר באותה שנה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE