הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק בצעד חשוב להגן על ילדנו מהרשתות החברתיות
מושלת האמפייר סטייט חתמה על ההצעה שמונעת מחברות כמו טיקטוק ואינסטגרם להשתמש באלגוריתם שיקדם תכנים שמטרתם לגרום לצעירים להתמכר לרשתות

מושלת ניו יורק קת'י הוקול חתמה ביום חמישי על חקיקה האוסרת על חברות מדיה חברתיות להציף ילדים בתכנים "ממכרים" - צעד שלטענתה הוא הראשון במאמץ חדש להגביל את שימוש הפלאפונים בבתי הספר.

החוק ששמו SAFE for Kids Act הראשון מסוגו במדינה, מגביל אפליקציות – כמו טיקטוק ואינסטגרם, המשתמשות באלגוריתם כדי לדאוג שהילדים, וגם אנחנו, נשאר מחוברים לפלאפונים שלנו, שכן אותן חברות מרוויחות מהנתונים שלנו.

"חבריי, אנחנו נציל חיים עם זה", אמר הוקול לקהל שהתכנס במטה איגוד המורים של איחוד המורים במנהטן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"ילדינו לא יהפכו לסחורה", היא הדגישה. "לא ניתן להם יותר להרוויח כסף מילדינו, מהתינוקות שלנו. זה לא יקרה כאן, אז הנה אנחנו הראשונים במדינה".

לאחר מכן, המושלת חזרה על הצהרות קודמות שלה, לפיהן היא מקדמת את איסור השימוש בפלאפונים ניידים בבתי הספר.

"הצעד הבא הם הטלפונים", אמרה הוקול לעיתונאים לאחר ההכרזה. "זה משהו שמחוזות בתי ספר בודדים יכולים לאמץ כבר עכשיו".

החקיקה עליה חתמה הוקול תתמקד בשלושה דברים: למנוע מהפלטפורמות לקדם בקרב משתמשים מתחת לגיל 18 תכנים מותאמים אישית שגורמים להם להמשיך לגלול, פתיחת אפשרות להורים להשהות התראות ברשתות החברתיות של הילדים בין השעות 6:00 בבוקר עד 12:00 בצהריים, ואיסור על החברות למכור נתונים שנוצרו על ידי משתמשים מתחת לגיל 18.

ההחלטה מגיעה ימים אחרי שמחוז בית הספר המאוחד של לוס אנג'לס, השני בגודלו בארצות הברית, החליט לאסור על שימוש בטלפונים ניידים בכיתות הלימוד – זאת לאורך כל יום הלימוד, כולל בהפסקות ובארוחת הצהריים.

מטרת החקיקה היא לצמצם את רמות החרדה של בני הנוער ואת ההטרדות ברשתות החברתיות, כמו גם להגביל את הסחות הדעת בכיתה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE