הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קיץ מתוק ומרענן: שלושה קינוחים מפנקים ובריאים
אם ממש מתחשק לכם משהו מתוק לנשמה אבל אתם לא רוצים כמויות גדולות של סוכר וחומרים לא בריאים – תבדקו את שלוש האפשרויות הללו

 

הקיץ כבר כאן ואיתו החשק למשהו מתוק ומרענן – בתקווה שגם בריא.

למי שמחפשים פינוק טעים תוך שמירה על תזונה בריאה, מומחי תזונה ממליצים על שלושה קינוחים בריאים שגבירו את חילוף החומרים ואפילו יגבירו את השובע.

עשירים בחלבון, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון, אלו החלופות ללא תחושת אשם לקינוחי הקיץ המתוקים מציעות תחושה של פינוק ללא תחושת אשם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גבינת קוטג' עם אננס

בגבינת קוטג' אין הרבה שומן והיא עשירה בחלבון, צירוף ששומר על מסת השריר, משביע לאורך כל היום ומגביר את החילוף החומרים. זה אומר שהגוף שורף יותר קלוריות בעת עיכול חלבון מאשר שומן ופחמימות.

כתוספת טרופית, האננס מכיל הרבה ויטמין C ואת האנזים ברומלין. הידוע בתכונותיו הנוגדות דלקת, ברומלין גם עוזר בספיגת חומרים מזינים, עיכול ושיפור פונקציית החילוף החומרי. האננס גם ידוע בכך שהוא מקדם שינה רגועה ויכול לעזור בריפוי של הצטננות.

מאפינס שיבולת שוער ואוכמניות

מאפינס אוכמניות יכול להיות ארוחה מפנקת ונהדרת. שיבולת שועל היא פחמימה מורכבת ועשירה בסיבים, שתומכים בעיכול ובחילוף חומרים בזמן שהאוכמניות מוסיפות סיבים ונוגדי חמצון.

דיאטנית הסבירה: "חטיף זה משלב את הטוב שבדגנים מלאים, אוכמניות עשירות בנוגדי חמצון ומגע של מתיקות. מאפינס השיבולת שועל והאוכמניות הזה עמוסים בסיבים, ויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור בויסות רמות הסוכר בדם, להגביר את התחושה של שובע ולחזק את חילוף החומרים".

פודינג זרעי צ'יה עם פירות יער

זרעי צ'יה עשירים בסיבים תזונתיים, אשר מאטים את העיכול, מקדמים תחושת שובע ומפחיתים את התיאבון.

"פודינג צ'יה משביע ונהדר לבריאות המעיים ולדלקת. זרעי צ'יה עשירים בסיבים נתירים, אשר תומכים בבריאות המטבולית והעיכול, ובחומצות שומן אומגה 3, הידועות בתכונותיהן הנוגדות דלקת. פירות היער עשירים בנוגדי חמצון ובסיבים, שתורמים לבריאות המעיים ועוזרים לווסת את חילוף החומרים", הסבירה הדיאטנית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE