הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היכונו לשלג באוגוסט: נהגי קליפורניה מתבקשים לשמור על זהירות
האזורים הגבוהים של הגולדן סטייט צפויים לראות מזג אוויר נדיר במיוחד עם שלג, שלא צפוי להיערם אך עדיין יכול לגרום לראות נמוכה ולכביש מחליק

מטאורולוגים של שירות המזג האוויר הלאומי, ה-NWS, מזהירים נהגים לנהוג בזהירות בסוף השבוע הזה בחלקים מקליפורניה בעקבות תחזית שלג נדירה באוגוסט שעלולה לגרום לכבישים להיות מחליקים.

התחזית מגיעה בזמן שמדינות במערב התיכון, הצפון המזרחי והצפון המערבי של האוקיינוס השקט מצפות לטמפרטורות גבוהות יומיות המשויכות יותר למזג אוויר של סתיו כאשר חזית קרה מביאה הקלה זמנית מחום הקיץ. חלק מהטמפרטורות יהיו נמוכות עד 15 מעלות מהממוצע לעונה זו של השנה. בנוסף לחזית הקרה, מערכת סופות מתקדמת מהצפון המערבי לעבר קליפורניה, ומביאה איתה את איום של שלג באוגוסט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

ביום חמישי, משרד ה-NWS בהנפורד הוציא רשימה של מקומות בקליפורניה שסביר ביותר שיראו שלג בסוף השבוע הזה, כולל האזורים הגבוהים בפארק הלאומי יוסמיטי. הסיכויים לשלג שעובר את 1 אינצ' הם גבוהים עד 45% לאורך דרך טיוגה, דרך הררית דרך הרי סיירה נבדה שמובילה נהגים לכניסה המזרחית של פארק הלאומי יוסמיטי.

"הנה הסתברויות מעודכנות על פוטנציאל שלג בסיירה הגבוהה בסוף השבוע הזה. למרות שמדובר בכמויות קלות, נהגים ומטיילים צריכים להיות מודעים לתחזית הזו", פרסם משרד ה-NWS בהנפורד ב-X ביום חמישי.

 

 

פוסט מוקדם יותר מאת NWS הנפורד כלל מפה של התחזית.

פרטים נוספים שכלל הפוסט הזהירו נהגים ש"ציפוי מהיר של שלג עד מאוחר בשבת עלול להפוך את דרך טיוגה למחליקה", שלג גם יכול "להפחית מאוד" את הראות.

"שנו את תוכניות הנסיעה אם אתם מרגישים שזה נחוץ מעל 8,000 רגל", נכתב. "מטיילים ומחנאים צריכים להיות מוכנים לתנאים דמויי חורף".

הסיכוי הגבוה ביותר לשלג הוא לאורך דרך טיוגה, אמר ה-NWS. דרך טיוגה היא הדרך הגבוהה ביותר ביוסמיטי, אמרה שירות הפארקים הלאומיים. אם ייפול שלג, זה יהיה השלג הראשון באוגוסט שנרשם בהרי סיירה נבדה הגבוהים לפחות ב-20 השנים האחרונות, אמר ה-NWS.

 

 

מטאורולוג מה-NWS, דן הרטי, אמר ל'ניוזוויק' שדרך טיוגה נסגרת בדרך כלל לחורף לאחר השלג המשמעותי הראשון של העונה, מה שאומר שנהגים עשויים לא להיות בעלי ניסיון רב בנהיגה בתנאי שלג על דרך זו. הוא הוסיף שנסיעה מסוכנת היא הדאגה הגדולה ביותר של ה-NWS עם אירוע זה, למרות שהשלג צפוי להיות מכשול זמני בלבד.

צפויים לחזור לקליפורניה טמפרטורות מעל לממוצע בשבוע הבא, כאשר NWS Hanford שיתפו גם גרף המתאר את ההסתברות לטמפרטורות העולות על 100 מעלות פרנהייט ברחבי עמק סן חואקין.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE