הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
Campbell’s soup company תוריד את המילה "מרק" משם החברה לאחר 102 שנים
השם ישתנה לחברת קמפבל כחלק מהמעבר להתמקדות במוצרי מזון אחרים שהיא מוכרת

מנהלים בחברת Campbell Soup Company, שפחיות המרק שלה מככבות באחת מיצירות האמנות הפופ המוכרות ביותר של אנדי וורהול משנות ה-60, הודיעו על תוכניות להסיר את המילה "מרק" משמה לאחר יותר מ-100 שנה. המנכ"ל, מארק קלאוז, אמר כי ההחלטה לשנות את שם הקבוצה ל-Campbell's Company היא חלק ממעבר בדגש לחטיפים ורטבים בצנצנות אחרים שהיא מוכרת. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקומה של החברה בתרבות הפופולרית האמריקאית התחזק עוד יותר כאשר וורהול יצר את הדפסי המסך שלו המתארים 32 פחיות של מרק Campbell's בטעמים שונים בתחילת שנות ה-60

 

החברה בת 155 השנים החלה לייצר מרק מרוכז בפחיות ב-1897 - נחשבת לראשונה בארה"ב שעשתה זאת - ומחזיקה בשם Campbell Soup Company מאז 1922. מקומה בתרבות הפופולרית האמריקאית התחזק עוד יותר כאשר וורהול יצר את הדפסי המסך שלו המתארים 32 פחיות של מרק Campbell's בטעמים שונים בתחילת שנות ה-60.

קלאוז אישר כי המשקיעים יצביעו על שינוי השם באסיפה הכללית השנתית בנובמבר, באומרו שהשם החדש ישקף טוב יותר את קו המוצרים המתרחב של Campbell. בנוסף לקו המרקים שלה, החברה שבסיסה בניו ג'רזי מחזיקה במותגי מזון אמריקאיים פופולריים אחרים כמו קרקרים Goldfish, צ'יפס Cape Cod, משקאות V8 ורטבי Prego.

"תמיד נאהב מרק, ולעולם לא נסיר את עינינו מעסק קריטי זה," אמר קלאוז במהלך יום המשקיעים של החברה ביום שלישי. "אבל היום, אנחנו הרבה יותר ממרק."

בשנה שעברה, מכירות החטיפים של Campbell גדלו ב-13%, בעוד שהמרקים גדלו רק ב-3%. קלאוז אמר שכדי לעמוד בתחזיות הפיננסיות שלה, החברה תצטרך שמכירות המרק יישארו יציבות. עם זאת, החברה מאמינה שהן עשויות להתחיל לעלות שוב בחדות יותר ככל שאוכלוסיית ארה"ב מזדקנת, בהתחשב בכך שמרק פופולרי יותר בקרב אנשים מבוגרים.

כרגע, מוצר הדגל של החברה הוא חטיפי הקרקרים Goldfish, שצפויים להפוך למותג הגדול ביותר של Campbell עד 2027.

בשנים האחרונות, Campbell חיפשה לרכוש מותגי מזון אחרים בניסיון להגדיל את היצע המוצרים שלה. זה כולל את הרכישה בסך 2.7 מיליארד דולר (2.1 מיליארד ליש"ט) בשנה שעברה של Sovos Brands, המוכרת בעיקר בזכות רוטב הפסטה Rao's שלה.

קלאוז אמר שמגזר החטיפים נמצא תחת לחץ מוגבר בגלל משקי בית בעלי הכנסה נמוכה ובינונית הנמצאים במצוקה כלכלית.

הוא הוסיף שהחברה טרם ראתה השפעה כלשהי על המכירות מתרופות להרזיה כמו Wegovy, המפחיתות תיאבון. כחלק מתוכניותיה להפחתת עלויות והגדלת הרווח, החברה התוותה תוכנית חיסכון בעלויות של 250 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE