הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לחוות את הקסם של דיסנילנד ללא כרטיס כניסה
למרות שהכניסה לפארקים עצמם מתחילה ב-104 דולר ליום, ישנן אפשרויות רבות ליהנות מהקסם של דיסני ללא עלות או בעלות מופחתת

דיסנילנד ריזורט באנהיים מציע מגוון חוויות קסומות ללא צורך בכרטיס כניסה לפארקים. למרות שהכניסה לפארקים עצמם מתחילה ב-104 דולר ליום, ישנן אפשרויות רבות ליהנות מהקסם של דיסני ללא עלות או בעלות מופחתת.

במלונות הריזורט, אורחים יכולים לפגוש דמויות דיסני ללא תשלום. למשל, במלון פיקסר פלייס ניתן לפגוש את בינג בונג מ"בתוך ראשי" ולצפות בג'ו גארדנר מ"נשמה" מנגן בפסנתר. בתקופת החגים, סנטה קלאוס מבקר בכל שלושת המלונות. למי שמעוניין בחוויה יותר מקיפה, ישנן אפשרויות לארוחות עם דמויות בתשלום, כמו ארוחות בופה עם גופי וחבריו או מיקי ומאוס, החל מ-55 דולר למבוגר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למי שמעוניין, ישנן אפשרויות לארוחות עם דמויות בתשלום, כמו ארוחות בופה עם גופי וחבריו או מיקי ומיני

 

באזור דאונטאון דיסני, מבקרים יכולים ליהנות ממגוון מאכלים ומתוקים פופולריים של דיסני, כמו ריבועי טופי צ'ורו ותפוחים מסוכרים. ישנם גם מסעדות של צד שלישי כמו דין טאי פונג המפורסמת בכיסוני המרק שלה. המלונות מציעים מגוון רחב של מסעדות, מוופלים של מיקי מאוס ועד סטייקים יוקרתיים.

לחובבי הבידור, דאונטאון דיסני מציע הופעות חיות בחינם בבמת LIVE! בערבים נבחרים. בתקופת חודש המורשת ההיספנית והלטינו-אמריקאית, למשל, מופיעים רביעיית מריאצ'י וחברת המחול פסיפיקו. ניתן גם ליהנות ממוזיקת ג'אז חיה במסעדות ובברים שונים.

פעילויות משפחתיות בחינם, כמו יצירה ומלאכה, זמינות בדאונטאון דיסני בתקופות פסטיבלים ובזמנים אחרים לאורך השנה. בתשלום נוסף, אורחים יכולים להשתתף במשחקי חפש את המטמון תמטיים.

אחת האטרקציות המרשימות ביותר שניתן ליהנות ממנה בחינם היא מופע הזיקוקים של דיסנילנד, הנראה היטב מגג מלון פיקסר פלייס. הגג גם מציע מדורות בנושא פיקסר, משחקי דשא ובר עם נשנושים ומשקאות.

לגבי חניה, אורחי הפארק משלמים 35 דולר ליום, אך מבקרי דאונטאון דיסני יכולים לחנות במגרש סימבה בעלות של 10 דולר לשעה הראשונה, עם אפשרות לתיקוף חניה נוסף ממסעדות וחנויות באזור. אורחים הסועדים במסעדות מסוימות במלונות זכאים לשלוש שעות חניה חינם.

לסיכום, בעוד שהחוויה המלאה של דיסנילנד דורשת כרטיס כניסה, ישנן דרכים רבות ליהנות מהקסם של דיסני ללא עלות או בעלות מופחתת, החל ממפגשים עם דמויות, דרך הופעות חיות ועד צפייה במופעי זיקוקים מרהיבים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE