הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מומחה לסין באזהרה חמורה: "אנחנו אולי נכנסים לרגע הגרוע ביותר בהיסטוריה"
האימונים והתרגילים של צבא סין, כולל ההתעצמות הצבאית של המדינה לצד זו של רוסיה, מדאיגים מאוד את המומחים – במיוחד שממשל ביידן ממשיך "לתמוך באויב" ולא "מדבר עם העם האמריקאי"

נשיא סין, שי ג'ינפינג, עשוי להיות על סף ביצוע מעשה "נורא" לאחר ששלח שתי "אותות מלחמה" בתוך 10 ימים זה מזה, כך אומר מומחה אחד.

גורדון צ'אנג, חבר בכיר במכון גייטסטון ומחבר הספר 'תוכנית אדומה: פרויקט סין להשמדת אמריקה', הצטרף ביום חמישי לתוכנית בוקר של רשת 'פוקס ניוז' כדי לדון בהתעצמות והתוקפנות של היריבה הגדולה ביותר של ארצות הברית.

ההערות שלו הגיעו לאחר שמשרד ההגנה של הרפובליקה הקומוניסטית הודיע כי הצבא שלה שיגר טיל בליסטי בין יבשתי, ICBM, בבוקר של יום רביעי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הטיל, שנשא ראש קרב לא פעיל ולא היה מכוון לאומה מסוימת, נפל לתוך הים ללא אירוע. כוח הטילים של צבא השחרור העממי טוען כי השיגור היה חלק מלוח האימונים הצבאיים השוטף שלו.

"זהו אות מלחמה. זהו אות מלחמה שני שקיבלנו מסין ב-10 הימים האחרונים, מה שאומר ששי ג'ינפינג עומד לעשות משהו באמת נורא", אזהיר צ'אנג.

צ'אנג טען כי ארה"ב צריכה "להפסיק לתמוך באויב", וכי למדינה צריך להיות נשיא שיכין את האמריקאים ל"מה שעלול לקרות".

"יש לנו ממשל ביידן שאינו מוכן לדבר עם העם האמריקאי על מה שסין מוכנה לעשות", הוא הדגיש.

צ'אנג המשיך ואמר כי ביידן "פתח את הדלת" למספר איומים שארה"ב נתקלת בהם כעת, כולל מרוסיה.

לאחרונה, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הודיע על שינויים בדוקטרינה הגרעינית של המדינה. הגרסה המעודכנת של המסמך קובעת כי תקיפה נגד מדינתו על ידי כוח שאינו גרעיני עם "השתתפות או תמיכה של כוח גרעיני" תיראה כ"תקיפה משותפת על הפדרציה הרוסית".

"פוטין איים באיומים הללו לפני הפלישה לאוקראינה וביידן נסוג", הסביר צ'אנג. "ולכן, פוטין חשב, 'ברור שאנחנו יכולים לעשות יותר מזה'".

הוא המשיך ואמר כי הסינים, כמו גם הצפון קוריאנים, החלו להטיל איומים חדשים לאחר הפלישה של רוסיה לאוקראינה. "יש לנו את סין ואת הבנייה הגרעינית המהירה ביותר מאז המלחמה הקרה", אמר צ'אנג, טוען כי אויבי ארה"ב "חושבים על תיאום התקפות גרעיניות על ארצות הברית".

"אלוהים יודע, אנחנו נכנסים אולי לרגע הגרוע ביותר בהיסטוריה", הוא אזהיר.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE