הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התקדמות בפרשת פולקסווגן: תשלם מעל מיליארד דולר על הונאת הלקוחות
יצרנית המכוניות הגרמנית הסכימה לשלם קנס בגובה 1.2 מיליארד דולר, ובכך מקווה החברה לפתוח בדרך חדשה בה תוכל להתרכז בייצור ובפיתוח של מכוניות העתיד; "החברה קיבלה על עצמה את האחריות המלאה למעשיה", מסרה החברה

יצרנית המכוניות פולקסווגן הודיעה היום כי היא תסכים לשלם את הקנס בגובה 1.2 מיליארד דולר שהוטל עליה ע"י בית המשפט בגרמניה, ובכך החברה לוקחת צעד משמעותי נוסף לעבר סיום פרשת דיזלגייט. "החברה קיבלה על עצמה את האחריות המלאה למעשיה ומקבלת את הקנס שהטיל בית המשפט", כך מסרה החברה. בכירי החברה מקווים שבכך תוכל החברה להתרכז בייצור ופיתוח של מכוניות חדשות, ולא בפרשה שהחלה לפני כשלוש שנים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הרברט דייס, מנכ"ל קבוצת פולקסווגן, מסר הודעה נפרדת מהחברה, בה הבהיר כי החברה לא מחפשת להסיר מעצמה את האחריות: "אנחנו פועלים באופן נמרץ לטפל בעבר הבעייתי שלנו. צעדים נוספים הם הכרחיים על מנת להשיב את אמון הציבור, הן במסגרת הציבור הכללי והן במסגרת של תעשיית המכוניות", לדבריו. עד כה, שילמה החברה כ-20 מיליארד דולר כתוצאה מהפרשה, בין היתר בקנסות והוצאות משפטיות אחרות. כזכור, לפני כחודש החליטו התובעים בתיק להעמיד לדין את מרטין וינטרקורן, מי שכיהן כמנכ"ל של פולקסווגן בעת הפרשה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE