הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: נעצרו החיפושים אחר ילד שנעדר בים
משמר החופים, ביחד עם כוחות רבים מהעיר ניו יורק, חיפשה במשך כחצי יממה אחר הילד בן ה-8 שנעדר מאז שעות הערב של יום שלישי. אחיו נמצא ופונה לבית החולים, אך מפקד מערך הכיבוי בעיר אינו אופטימי: "מרגיש כמו ניסיון למצוא מחט בערימת שחת". בשל תנאי מזג האוויר, נאלצו הכוחות לוותר על שאר מאמצי החיפושים

משמר החופים הודיע היום כי נאלץ להפסיק את מאמצי החיפושים אחר ילד בן 8 שנעדר משעות הערב של יום שלישי באזור העיר לונג איילנד (ניו יורק). מפקד מערך הכיבוי בעיר, סקוט קימינס, מסר כי "מדובר באוקיינוס גדול שבו אנחנו מחפשים אחר ילד אחד. התנאים לא אידיאליים, ישנה ראות נמוכה. זה מרגיש כמו ניסיון למצוא מחט בערימת שחת", הוא אמר. במאמצי החיפוש השתתפו סירות, מסוקים ומטוסים, בנוסף לשימוש בטכנולוגיות סונאריות מתקדמות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


הילד שחה בחוף הים עם אחיו הגדול, שניצל והועבר לבית החולים להמשך הטיפול. לא ברור עם מי שהו השניים, אך קימינס מסר כי מדובר באחד החופים המסוכנים באזור. "ישנו זרם סחף מסוכן ביותר, היות שמדובר באוקיינוס האטלנטי. הם נכנסו למים באזור המזח, שזה אזור מסוכן מאוד לרחצה", הוא אמר. חרף שלטי האזהרה, תושבים רבים באזור טוענים שצריכים להציב מצילים נוספים במקום. בתגובה לכך, הרשויות בעיר מסרו כי יומם הראשון של המצילים בחוף זה יהיה בשבת הקרוב, ולכן הם לא נכחו במקום אתמול. 

כאמור, כוחות ההצלה לא הצליחו לאתר את הילד הנעדר, ולכן הוחלט להפסיק את החיפושים. קרול הופמן, תושבת העיר שנכחה בחוף בעת האירוע, הזהירה את באי המקום: "חייבים להיות ערניים לגבי הילדים. בין אם יש מציל או אין, אני לא מורידה את העיניים מהילדים שלי, וכך אני ממליצה לכל ההורים"


מאמצי החיפוש, אמש (צילום: משטרת ניו יורק)



מאמצי החיפוש, אמש (צילום: משטרת ניו יורק)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE