הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת לאס וגאס מזהירה: קנס כספי למשגרי זיקוקים
ברחבי ארה"ב יחגגו ביום רביעי הקרוב את יום העצמאות האמריקאי, ובעיר החטאים מבקשים לצמצם ככל הניתן את כמות הפצועים ונפגעי החרדה בעקבות שיגורם של זיקוקים לא חוקיים. אשתקד נשרפו 3 בתים כליל לאחר שנפגעו מזיקוק, והמשטרה גם מבקשת להתחשב בשורדי הטבח הסובלים מפוסט טראומה

לקראת יום העצמאות האמריקאי שחל ביום רביעי הקרוב, משטרת לאס וגאס וכוחות הכיבוי בעיר מתכוננות לפועל יחדיו על מנת לאתר תושבים שעושים שימוש בזיקוקים לא חוקיים. שוטרים רבים, סמוים וגלוים, יערכו סיורים ברחבי העיר על מנת לאתר את אותם פורעי חוק. המשטרה מבקשת להבהיר בצורה ברורה: זיקוקים שעפים באוויר נחשבים ללא חוקיים במחוז קלארק, ומי שעובר על חוק זה יקבל קנס כספי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חגיגות יום העצמאות בלאס וגאס (צילום: Shutterstock)


הסיבה מאחורי הרצון למנוע את השיגורים הלא חוקיים, חרף העובדה כי מדובר בחג, היא הסכנה הטמונה בהם. בכל שנה נפגעים עשרות בני אדם, לרבות ילדים, מהפעלתם של זיקוקים בשנה שעברה 3 בתים נשרפו בערב יום העצמאות לאחר שנפגעו מזיקוקים. אי לכך ובהתאם לזאת הוחלט במשרד השריף במחוז קלארק לחלק קנס בגובה אלף דולר לכל מי שייתפס עם זיקוקים לא חוקיים, לפני או אחרי שיגורם, וכמובן גם לאלו המבקשים למכור את המוצר. מעבר לכך, נבנה אתר אינטרנט ייעודי ובו ניתן לדווח על שיגורים לא חוקיים במהלך החגיגות.


חגיגות יום העצמאות בלאס וגאס (צילום: Shutterstock)


במשטרה גם מבקשים להזכיר: נפגעי פוסט טראומה רבים, לרבות אותם בני אדם ששרדו את הטבח בעיר בשנה שעברה, חרדים מאוד לחגיגות יום העצמאות. גם חיות מחמד כמו כלבים נבהלים בקלות מהרעש, ולכן מומלץ לכלל הציבור ליהנות ממופעי זיקוקים פומביים ולא לנסות לערוך מופעים אישיים.


יוצאי צבא רבים, ביניהם סובלים מ-PTSD, מבקשים התחשבות (צילום: MilitaryWithPSTD.org)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE