הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בהלה בקליפורניה: תלמידים בחטיבת ביניים הובהלו לבית החולים לאחר שנחשפו לקוקאין
בבית הספר נמצאו מספר בלונים, ותלמידי המקום החלו לשחק איתם. בשלב מסוים, אחד התפוצץ ופיזר אבקה לבנה שבמהרה זוהתה כסמים מסוג קוקאין. תשעת הילדים הקטנים מאושפזים בבית החולים, אך לא נמסרה הודעה על מצבם. חקירת המשטרה מתמקדת במציאת האדם או האנשים שהשאירו את הסמים בתוך שטח בית הספר

שוטרי משרד השריף של מחוז טולאר, כמו גם כוחות הצלה, הוזעקו מוקדם יותר היום (שישי) לחטיבת הביניים "קארל סמית'" בעיירה טרה בלה (Terra Bella), הממוקמת כ-45 מייל צפונית מהעיר בייקרספילד, וזאת לאחר שהם נחשפו לסמים מסוג קוקאין. על פי הדיווח, בסביבות השעה 8:30 בבוקר שיחקו מספר תלמידים בגן השעשועים שבמוסד הלימודי, שם מצאו בלונים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, מוקדם יותר היום בעיירה טרה בלה (צילום: משרד השריף במחוז טולאר)


"מספר בלונים היו קשורים לאחד הספסלים במקום", אמר ניק קרסיה, בכיר במשרד החינוך במחוז. התלמידים החלו לשחק עם הבלונים כאשר אחד מהם התפוצץ לפתע, וממנו נשפך החוצה חומר לבן. 

בלשי מחלקת הסמים של המשטרה הגיעו למקום וקבעו במהרה כי מדובר בקוקאין. תשעה ילדים הובהלו לבית החולים בעיר פורטרוויל, אך טרם נמסרה הודעה על מצבם. מוקדם יותר היום, אירוע דומה התרחש בפלורידה כאשר מספר תלמידים ערכו תחרות לעיסת מסטיק עם "ניקוטין", מסטיק לגמילה מעישון, ונזקקו לאישפוז.

כעת חקירת המשטרה מתמקדת במציאת האחראים להצבת הבלונים במקום. צוותי ניקוי הגיעו וחיטאו את המקום, והלימודים בבית הספר המשיכו כסדרם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE