הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיכום היום בוול סטריט: חרף הטלת מכסי מגן הדדים, המסחר ננעל במגמות חיוביות
מסי ייבוא הדדים הוטלו על וושינגטון ובייג'ינג, אך בבורסה בניו יורק לא התרגשו והמדדים החשובים רשמו עליות מרשימות והחזירו את שאבדו אתמול. טסלה רשמה ירידה בעקבות הפרשה החדשה שבה הסתבכה ודו"ח חדש מצביע על מגמה מדאיגה בכל הקשור לשכר הממוצע במשק

המסחר בבורסה בוול סטריט ננעל היום במגמות חיוביות, חרף החששות בקרב כלכלנים אודות השפעתה של מלחמת הסחר והחרפת מכסי המגן באופן הדדי. מדד הדאו ג'ונס התאושש ועלה ב-194 נקודות, ובתום הסחר ערכו נאמד על 26,256.21 נקודות. גם מדד הנאסד"ק עלה ב-60 נקודות וננעל על 7,956.11. מדד ה-S&P500 רשם עלייה קלה של 16.9 נקודות ובתום הסחר ערכו היה 2,905.70 נקודות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


אמש הודיע הנשיא טראמפ על הטלת מכסי מגן נוספים על מוצרים מסין בשווי 200 מיליארד דולר, ואילו בייג'ינג הגיבה עם מכסי מגן על מוצרים אמריקאים בגובה 60 מיליארד דולר. הממשל גם עורך שיחות מול הממשלה הקנדית במטרה למצוא פתרון שירצה את שני הצדדים בכל הקשור להסכם נאפט"א. 

נתונים חדשים מצביעים על כך שחבילות ההטבות של העובדים עולות בקצב גבוה יותר מאשר השכר, וזאת לאחר שנחשף כי העלויות הכרוכות בהטבות (ביטוח רפואי וכדומה) עלו בחודש יוני האחרון בשלושה אחוזים לעומת יוני 2017. בתקופה זו השכר עלה ב-2.7% בלבד.

המנייה של טסלה צנחה היום ב-3.35% והיא נסחרת בעבור 284.96 דולר, וזאת במסגרת פתיחת החקירה כנגד אלון מאסק. 



סיכומים יומיים:

יום שני, ה-17 בספטמבר

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE