הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיכום היום בוול סטריט: שיא נוסף לדאו ג'ונס, יצרנית השבבים הגדולה ספגה מכה קשה
מנייתה של Micron ירדה ב-3% על רקע עדכון תחזית ההכנסות, אך גם זה לא הצליח לקלקל את הרצף של מדד הדאו ג'ונס, שרם שיא חיובי בפעם השנייה השבוע. דווקא ביום שבו אפל החלה למכור את האייפונים החדשים, המנייה ירדה אבל ישנה ציפייה לעלייה ניכרת בראשית השבוע הבא

מדד הדאו ג'ונס טיפס היום (שישי) ב-86 נקודות וקבע שיא חדש של 26,743.50 נקודות בתום המסחר, וזאת על רקע העליות במניות של מקדונלדס ובואינג. מדד ה-S&P500 רשם עליות גדולות בבוקר, אך לבסוף הוא ננעל על 2,929.67, קרוב מאוד לערכו בבוקר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


רוב החברות הטכנולוגיות רשמו עלייה במניות, אך דווקא זו של מיקרון (Micron), יצרנית שבבי מחשב, צנחה בשלושה אחוזים על רקע עדכון לרעה של תחזית ההכנסות. גם מנייתה של אדובי צנחה בשני אחוזים לאחר שנודע כי החברה תרכוש את חברת Marketo בעבור 4.75 מיליארד דולר.

מנייתה של טסלה לא הושפעה מהעזיבה הצפויה של ליאם אוקונר, בכיר בחברה שהגיש את התפטרותו מוקדם יותר השבוע. המנייה של אפל ירדה באחוז בודד, דווקא ביום שבו סדרת המוצרים החדשה שלה הגיעה לחנויות. עם זאת, ישנה ציפייה שהמנייה תזנק בראשית השבוע הבא לאחר שהמספרים הראשוניים אודות נתוני המכירה יתפרסמו.

כלכלנים רבים מזהירים כי ישנה תחושת שאננות בקרב המשקיעים, וזאת על רקע מלחמת הסחר ההולכת וגוברת בין ארה"ב לסין. "שתי המדינות נמצאות בדרך להתנגשות חזיתית, ואני חושב שישנה שאננות גדולה אצל הסוחרים והמשקיעים כאחד", אמר דק מולרקי, מנהל בחברת ההשקעות Sun Life Investment Management.


סיכומים יומיים:

יום שני, ה-17 בספטמבר

יום שלישי, ה-18 בספטמבר

יום רביעי, ה-19 בספטמבר

יום חמישי, ה-20 בספטמבר

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE