הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רונאלדו מגיב לתלונת האונס: "פייק ניוז"
יומיים אחרי שהמתלוננת נגד כוכב הכדורגל הפורטוגלי נחשפה כקתרין מאיורגה מלאס וגאס השחקן מגיב בחיוך להאשמות נגדו באמצעות סרטון בעמוד האינסטגרם בו השתמש במונח שנשיא ארה"ב כל כך אוהב והוסיף: "זה נורמלי, מנסים להתפרסם באמצעות השם שלי"

"לא לא לא, זה פייק ניוז", כך הגיב רונאלדו בחיוך לתלונת האונס שהוגשה נגדו במהלך סרטון שהעלה כשידור חי בעמוד האינסטגרם שלו. רונאלדו הואשם ע"י קתרין מאיורגה, מורה במקצועה מלאס וגאס שחשפה בסוף השבוע האחרון את הטענה כי כוכב הכדורגל אנס אותה ביוני 2009 כאשר שהה בוגאס לחופשה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא מתרגש מהתלונה (צילום: AFP)

"אנשים מנסים לקדם את עצמם על גב השם שלי. זה נורמלי, הם רוצים להתפרסם בכך שיגידו את השם שלי אבל זה חלק מהמקצוע, אני עדיין שמח והכול בסדר", הוסיף רונאלדו במהלך השידור החי שערך באינסטגרם לאחר שנחשפה התלונה של מאיורגה.

לפי הטענות של מאיורגה, כוכב הכדורגל הפורטוגלי הזמין אותה לחדרו כדי "ליהנות מהנוף של לאס וגאס" וכאשר הגיעו ביקש ממנה להחליף בגדים כדי שתוכל להיכנס איתו לג'קוזי. לפי התביעה שהוגשה במחוז קלארק, לאחר שעשתה זאת והחליפה בגדים ביקש רונאלדו לקיים איתה יחסי מין ולמרות שסירבה ואמרה לא מספר פעמים, השחקן לא שמע לתחנוניה ואנס אותה. 




מאיורגה טענה גם לניסיון כיסוי של הפרשה מצד רונאלדו ונציגיו שלדבריה ניצלו את המצב הרגשי ה"שברירי" בו הייתה שרויה כדי לתמרן אותה לחתום על הסכם שתיקה במסגרתו קיבלה 375 אלף דולר על מנת שלא תחשוף את הפרשה. מאיורגה אף סיפרה כי לפני שחתמה על ההסכם רונאלדו התנצל בפניה ואמר כי בדרך כלל הוא ג'נטלמן.

רונאלדו ונציגיו מכחישים בתוקף את ההאשמות ואף קראו לדיווח הראשוני של העיתון הגרמני כ"לא חוקי בצורה בוטה" ואיימו בתביעת דיבה: "הדיווח הזה מפר את הזכויות האישיות של מרשנו כריסטיאנו רונאלדו בצורה יוצאת דופן, זהו דיווח בלתי קביל", אמר עורך דינו של השחקן, כריסטיאן שארץ. 


קתרין מאיורגה (באמצע). מורה במקצועה, עבדה בתקופת המקרה במועדון לילה בוגאס שם פגשה את רונאלדו (צילום: thetrent)


מאיורגה, בת 25 בזמן המקרה שלפי הטענות התרחש ב-13 ביוני 2009 עבדה אז במועדון הלילה "Rain" בלאס וגאס שם נפגשו השניים. מאיורגה טענה כי התקיפה המינית של רונאלדו הותירה אותה עם נזקים פיזיים ונפשיים כגון פגיעות אנאליות, הפרעת דחק פוסט-טראומטית (PTSD) ודיכאון קשה. בנוסף לכך היא טענה כי מאז אותה תקופה היא מתקשה להחזיק מעמד בעבודות ולמצוא זוגיות.


פפארצי תפס את רונאלדו ומאיורגה ביום בו נפגשו בוגאס ב-2009 (צילום: Splash News)


התביעה טוענת כי לצורך השתיקה שנחתם עם המתלוננת שכר רונאלדו צוות של "מומחים לשמירת המוניטין האישי" שניהלו את המשא ומתן מול מאיורגה ושילמו לה את הסכום של 375 אלף דולר במטרה למנוע ממנה או מכל מי שקשור אליה לפרסם את הסיפור או לדווח עליו למשטרה. הצוות שרונאלדו שכר לכאורה נכללים ברשימת הנאשמים בתביעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE