הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחה ישראלית מלוס אנג'לס נקלעה למשבר קורע לב - ומבקשת את עזרת הקהילה
במשך שבועות, נדב בן ה-9 סבל מכאבים נוראיים - עד שרופא מומחה מסר למשפחה את הבשורה המטלטלת: נדב חולה בלוקמיה מתקדמת, והוא חייב להיכנס לניתוח

החיים של משפחה בקהילה הישראלית בלוס אנג'לס התהפכו לחלוטין לפני כחודש, כאשר התגלה שנדב בן ה-9 חולה בלוקמיה.

לי ותומר עברו ללוס אנג'לס לפני בסך הכל חצי שנה, ביחד עם שלושת ילדיהם - גיא בן ה-11, נדב בן ה-9 ועמית בן ה-5. האבא הוא המפרנס היחיד עם העסק שפתח לאחרונה, בעוד שהאמא היא חלק פעיל בקהילה הישראלית המקומית ובזמן שהילדים עוד מתמקמים ומסתגלים למסגרות בית הספר החדש.

כולם התרגשו מלהגשים את החלום האמריקאי, אבל לפתע נדב החל להרגיש לא טוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במשך שבועות הוא סבל מכאבי ראש וחום גבוה, וכל רופא אליו הלכו לא הצליח לספק הסבר מה קורה בגופו של בן ה-9. עד שהם הגיעו לרופא מומחה בבית החולים לילדים של לוס אנג'לס, שמסר להם את הבשורה המטלטלת - לנדב יש לוקמיה חמורה.

זמן קצר אחרי זה נדב כבר נכנס לניתוח חירום, והוא עדיין מאושפז בבית החולים. תוך כדי הטיפולים הכימותרפיים, ההורים קיבלו את ההחלטה להישאר בלוס אנג׳לס בגלל איכות הרפואה בארצות הברית שמעלה את הסיכוי להציל את חייו של בנם בן ה-9.

אבל כידוע זוהי מחלה קשה עם תקופת החלמה ארוכה מאוד, ויקרה מאוד. בעוד שביטוח הבריאות לא מכסה את עלויות הטיפולים, ההורים המסורים נשארים לצידו של נדב ולא מייצרים הכנסה, בזמן שהם עוד צריכים לדאוג לשני ילדיהם האחרים. 

וכאן נכנסת לתמונה הקהילה הישראלית ועמותת גדולים מהחיים - משפחת לוס אנג'לס, אשר ב-20 השנים האחרונות עושה עבודת קודש ותומכת בילדים ישראלים שתמודדים עם מחלת הסרטן. ביחד עם מאמנט והקהילה הישראלית כולה, נפתח קמפיין גיוס תרומות שמטרתו לעזור לנדב ולמשפחה היקרה בתקופה הקשה והמאתגרת ביותר בחייהם. 

כל תרומה תסייע למשפחה.

לתרומה - לחצו על הקישור:

https://donorbox.org/larger-than-life-larger-than-life-help-save-nadav

 

 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE