הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מי שלא אוהב אותנו - אני גם ככה לא רוצה להופיע עבורו": סקאזי מגיע להרים את האנרגיות של הקהילה הישראלית בארה"ב
אחרי שהפך לאחד ממובילי ההסברה עבור ישראל וצה״ל, הדי ג'יי ומפיק המוזיקה האלקטרונית סקאזי נוחת לסיבוב הופעות בארצות הברית עם מוזיקה חדשה לגמרי בסגנון טכנו מלודי. אלעד מסורי תפס אותו לשיחה קצרה רגע לפני שעלה על המטוס לעיר המלאכים

יוצר המוזיקה האלקטרונית אשר סוויסה (סקאזי) הפך להיות אחד המוזיקאים הפעילים לטובת ההסברה ותמיכה בישראל מתחילת המלחמה. עמוד האינסטגרם הפעיל שלו מוקדש כולו בימים אלו להסברה ישראלית ותמיכה בחיילי צה״ל. סויסה ריאיין ניצולים מפסטיבל נובה ועבר להופיע בהתנדבות בין בסיסים כדי להעלות את מורל החיילים. בין המיזמים הרבים: יצר את המוזיקה לסרטון ״אהלן וסהלן״ שמעביר לחמאס מסר של אנחנו בדרך ״לסגור אתכם את החשבון״. הסרטון זכה ל -100 מיליון צפיות מסביב לעולם והגיע אפילו לראשי החמאס. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סקאזי: ״אני בא לתת לכם תרפיה לנשמה״ 

בטראק מצויין נוסף שהפיק שיתף פעולה עם עמיר בניון ב״כשאת עצובה״ כשלקח את המשפט מהשיר הנוגה: ״בצבא הכי חזק שבעולם אלחם למענך״, והפך אותו לקטע אלקטרוני מהפנט ומעורר מוטיבציה. בנוסף, סוויסה או סקאזי בשבילכם לקח חלק בפרויקט אלקטרוני גדול בו השתתפו טובי ההרכבים האלקטרונים הישראלים בארץ ובעולם, שהקליטו טראק אחד גדול כשכל הרכב בתורו מצרף חלק מהמוזיקה שלו ולמעשה יוצר מיקס אחד עצום של מוזיקה מיוחדת שלא נשמעה מעולם. הקהל הוזמן לתרום כסף שילך כולו לתמיכה בחיילי צה״ל או לסיוע לנפגעי המלחמה, ובתמורה קיבל את כל ההקלטות המוזיקה היחודית שחלקה לא ניתן למצוא באף מקום אחד. בין ההרכבים תוכלו למצוא בנוסף לסקאזי( שתרם את Closer Enemy )גם את אינפקטד משרום הענקיים, ויני ויצ׳י, טרד אקסס ועוד. האיחוד המוזיקלי של כל ההרכבים הללו יחד הצליח לאסוף עד עתה תרומות בלמעלה מ-250 אלף שקל.  

אשר, מתי התחלת להיות מעורב בכל קבוצות הסיוע וההסברה? 

״מהיום השני למלחמה. בזמן המסיבה בנובה הייתי בחו״ל וחזרתי בדיוק ביום שהתחיל הטבח. בהתחלה הקמתי קבוצה של הסברה ובהמשך קבוצות של שינוע אוכל ותרומות. ממש הקמנו חמ״ל שמשנע אלפי מנות אוכל וציוד בשבוע לכל מקום שצריך ברחבי הארץ״. 

אחד הפרויקטים המרגשים של סקאזי  היה למעשה מייצג בו חזר ללוקיישן מסיבת הנובה, בשטח הסמוך לקיבוץ רעים, וניגן מול תמונות הנרצחים והחטופים שהיו במקום באותה שבת שחורה של ה-7 באוקטובר.  המייצג תועד בסרטון וידאו והפך לויראלי בכל הרשתות החברתיות. 

גם בשבועות האחרונים סקאזי עדיין נודד בין בסיסים של חיילים קרביים  ומתקלט מולם במסיבות מאולתרות כדי לעודד, להכניס מוטיבציה ולחזק. 

 אשר: ״אני חושב שכל מי שישראלי וציוני חייב לעבוד בזה. המדינה שלנו נמצאת בסכנת קיומית ואי אפשר להתעלם מזה. באופן אישי הפסקתי הכל ואני מתרכז רק בזה. הייתי באמצע פרוייקט טכנו גדול ודיי שרפתי אותו בעולם עם התמיכה המוגזמת שלי במדינה, אבל אין מה לעשות. מי שלא אוהב אותנו אז אני גם ככה לא רוצה להופיע עבורו".

ולא חששת?

״ברור שכן, הפרויקט החדש שלי זה בייבי שאני עובד עליו שלוש שנים ועכשיו זה המאני טיים. אבל פרצה מלחמה וכרגע אני מתעסק בהילחם עבור המדינה שלי. הקריירה שלי מתגמדת ביחס לזה. 

זה לא רק אני, יש איחוד גדול בעם. אני מסתובב בדרכים ומגיע לכל מקום, רואה דתיים שמתנדבים - כל אלו שפעם היו קוראים להם משתמטים, היום מתנדבים לצבא. גם אזרחים דתיים שהם לא חיילים מסתובבים בשטח תורמים, מביאים אוכל ומים בשטחי כינוס של הצבא, הם כולם תומכי לחימה שנותנים מעצמם מעל ומעבר״. 

רגע אחד שנחקק לך בראש 

״הדרך לרעים זה משהו שאני לא אשכח אף פעם! נכנסתי לאזור האש, להכנס ללחוץ פליי ולנגן מוזיקה מעל האדמה החרוכה, המכוניות השרופות מסביב. בהתחלה לא נתנו לנו להכנס מחשש שנוצרו עדיין חלקי גופות אז היינו צריכים לצלם את הכל ברחפנים. לא יאומן ש- 367 אנשים נרצחו רק על האדמה הזו. המראות האלו לא יצאו לי מהראש בחיים״.

כאמן, הצלחת לקבל גם השראה מהתקופה הקשה הזו?

״הוצאתי כמה קטעים ורמיקסים עם עמיר בן עיון וסרטון לצה״ל אבל ההשראה והמטרה הייתה לעלות את המורל לצבא ולחיילים האמיצים שלנו. מלבד זה לא הצלחתי לעבוד על שום דבר אחר. הפעם הראשונה שאני באמת אצא להופיע  אחרי המלחמה תהייה אצלכם בארצות הברית״.

 

סקאזי מתקלט ברעות מול תמונות הנרצחים והחטופים בפסטיבל נובה 

אושיית מדיה חברתית עם למעלה ממיליון עוקבים 

 סקאזי הפך בשנים האחרונות לאושית מדיה חברתית הרבה בזכות החשיפה לה זכה בתוכנית ״מחוברים״. ערוצי המדיה החברתית שלו הוא נוהג לעלות ולשתף דרך קבע לא רק קטעים מהופעותיו הגדולות בארץ ובעולם, אלא גם סרטונים אישיים של חייו המשפחתיים. מאז פרוץ המלחמה סויסה יוצר ומשתף רק סרטוני הסברה ותמיכה בישראל ובצה״ל ליותר ממיליון עוקביו בפלטפורמות המדיה החברתית השונות.  

עכשיו הוא מגיע לסיבוב הופעות מיוחד בארצות הברית כדי לתת לכם את מה שהוא מגדיר תרפיה לנשמה.

למה הקהל יכול לצפות בהופעה שלך באל איי? 

״יש לי 2 פרויקטים שאני מופיע איתם בסיבוב הזה: סקאזי שזו מוזיקת הטראנס שכולם מכירים. אבל באל איי אני הולך לנגן את הפרוייקט החדש: אשר סויסה, שהוא מוזיקה בסגנון מלודיק טכנו ופורגרסיב. מדובר בסט חדש לגמרי שכולל המון שיתופי פעולה עם אמנים גדולים. סט מאוד היברידי עם השפעות של אייטיז, ניינטיז שנוגע בהמון ז'אנרים אבל הכל תחת הטייטל של טכנו מלודי ומאוד רקיד״. 

 

אשר סויסה יפתח את הסיבוב שלו ב מוצאי שבת, ה- 23 בדצמבר LG X Eisen Production  בסנטה מוניקה בולווארד. 

 

לינק לרכישת כרטיסים: 

Www.israeli-parties.com

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HEBREW NEWS (@hebrewnews)

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE