הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: אלה שכונות היוקרה שהסלבריטאים נוטשים
האקסודוס של הסלבריטאים מדרום קליפורניה נמשך במלוא עוזו - להלן רשימת השכונות שהם עוזבים, וגם היעדים המפתיעים (סן פרנסיסקו, סנטה קרוז, וגאס) שהם מכוונים אליהם

מחקר חדש מראה שהסלבריטאים בקליפורניה עוברים דירה - ולאן? התוצאות עשויות להפתיע.

Vegas Gems אספה נתונים מדו"חות נדל"ן של ידוענים תוך מעקב אחר העברות הנכסים של למעלה מ-370 מפורסמים ברחבי ארצות הברית.

הניתוח גילה אילו אזורים בקליפורניה חווים ביקוש נמוך יותר בשוק הנדל"ן היוקרתי ועל פי הנתונים, נראה כי בוורלי הילס היא המושפעת ביותר, כאשר ידוענים מפרסמים כעת את בתיהם למכירה באזור זה בקצב גבוה מהרגיל.

הסלבריטאים כוללים את דרייק, ליל עוזי ורט, וצ'רלי פוט שעוזבים את השכונה האייקונית שהיתה בעבר ביתם של כוכבים כמו ריהאנה ומארק וולברג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Marc Angeles/Unlimited Style Real Estate Photography)

 

כבר סיפרנו לכם לפני כמה חודשים איך וולברג מכר את אחוזתו בבוורלי הילס תמורת 55 מיליון דולר, והעביר את משפחתו ללאס וגאס.

"עברתי לנבדה... לבנות כאן אולפן חדיש ולהפוך את המקום להוליווד. 2.0", אמר באוקטובר.

לא הרחק מאחורי בוורלי הילס, 'הידן הילס' הפכה גם היא למוקד נטישה, כששמונה סלבס מנסים באופן פעיל למכור ברגעים אלה את הנכסים שלהם באזור מאז ינואר. הסלבריטאים הללו כוללים את קים קרדשיאן, מדונה וסילבסטר סטאלון - כשהמחירים הרשומים עבור אותם בתים נעים בתווך שבין 2.3 מיליון דולר ל-17.2 מיליון דולר.  סלבס אחרים שכנראה מנסים למכור את בתיהם באזור כוללים את ג'סיקה סימפסון ופרנץ' מונטנה.

היעד הננטש הבא ברשימה הוא מרכז מאליבו, שם שבעה מפורסמים, כולל שר והאלי בארי, מנסים למכור את נכסים על שפת האוקיינוס ולאורך הכביש הפסיפי.

סלבס נוספים שעזבו את האזור מוקדם יותר השנה הם מייגן פוקס ודין קיין: "אני חייב להודות שאם היית אומר לי לפני שנה שאני הולך לעזוב את קליפורניה, הייתי אומר: אין סיכוי", אמר קיין, כוכב "סופרמן" לשעבר עוד בחודש יולי.

"הייתי שם את הסיכויים על 1,000,000 ל-1, ומעולם לא חשבתי שאעזוב את קליפורניה. גדלתי במאליבו, היה לי שם בית מדהים", המשיך, "עתה אני גר בלאס וגאס, נבדה, ואני נלהב".

השחקן מייצג רק אחד מאלפי התושבים שתורמים לירידה באוכלוסיית קליפורניה שאיבדה כ-117,552 בני אדם בין ה-1 בינואר 2021 ל-1 בינואר 2022, לפי משרד האוצר של המדינה.

העזיבה החזירה את גודל האוכלוסייה למקום בו הייתה ב-2016.

אזורי נטישת סלבריטאים נוספים בלוס אנג'לס שנכנסו לרשימה היו סטודיו סיטי, הוליווד, ברנטווד, הנקוק פארק, אנסינו, מונטסיטו, ובל אייר.

"בנוף המתפתח של תעשיית הבידור, סלבריטאים משנים גם את הלך הרוח הרכושי שלהם. הכנסת אמצעים חדשים, בעיקר 'מס אחוזות' בלוס אנג'לס, מוסיפה נדבך נוסף לשינוי הזה. המוכרים מתמודדים כעת גם עם מס העברה גבוה יותר, שעלול להאט את תזוזת תיקי הנדל"ן", מסר דובר מטעם Vegas Gems.

עוד לפי המחקר, סלבריטאים עשויים להסתכל גם על אזורים אחרים בגולדן סטייט, במיוחד אלה שחוו ירידת מחיר ברורה כסן פרנסיסקו וסנטה קרוז.

ואם אתם תוהים לאן שאר האוכלוסיה עוברת, הרי שרבים המחפשים להימלט מיוקר המחיה ככל הנראה עוברים בהמוניהם לאריזונה, כך לפי נתונים חדשים כאשר כ-1 מכל 5 אנשים (כ-184,000 אנשים) שעברו לאריזונה במהלך השנים האחרונות הגיעה מקליפורניה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE