הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נפתח המתנ״ס הישראלי בלוס אנג'לס זהות ישראלית, שייכות ואהבת הארץ:
לאחר שלוש שנים של תכנון ועבודה מאומצת בהובלת רויטל רומנו, נחנך בטקס מרגש, בסוף השבוע האחרון, המתנ״ס הישראלי הראשון בעיר המלאכים

המרכז הקהילתי שנקרא באנגלית THE CLUB או בשמו הרשמי -ISJCC הוא התשובה לארגון המתנ״סים היהודי המוכר JCC שפועל בכל רחבי ארצות הברית. 

הרעיון לפרוייקט השאפתני והכה הכרחי נוצר לפני שלוש שנים על ידי מנהיגת הקהילה, רויטל רומנו, שזיהתה את הצורך במהלך תקופת הקורנה, אז הקהילה הישראלית ובעיקר ילדיה היו מפוזרים, בודדים ודיי אבודים. החזון של המתנ״ס הישראלי, סיפרה לי, הוא ליצור זהות, שייכות, אהבת ישראל, חיזוק וחיבור הקהילה הישראלית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רויטל רומנו עם איזיק ואלין שלומוף מהתורמים החשובים למרכז הקהילתי הישראלי  

קרוב למאה איש מהקהילה הישראלית הגיעו לערב הפתיחה באנסינו. האורחים סקרו את מתחם המתנ״ס היפהפה והחדרים השונים שזכו לשמות הרים בישראל, כגון: כרמל, נבו. רומנו: ״בחרתי שמות הרים כסמל לכך שאנחנו חזקים כמו הר ואף אחד לא יזיז אותנו.״ בין האורחים: הקונסול הכללי של ישראל בלוס אנג'לס, ישראל בכר, קונסול המחלקה הקונסולרית זיו בילאוס, דנה מרטין מהבית הישראלי ומשרד הקליטה, אייזיק ואלין שלומוף מהתורמים החשובים למתנ״ס, שגם קיבלו אות הוקרה מיוחד.עוד בירכו עם סרטון וידאו מרחוק: זוהר בלובסקי, נשיא החינוך העולמי מ- JNF וליאור שגיא, ראש דסק צפון אמריקה מטעם ההסתדרות הציונית העולמית המחלקה לארגון וקשר בתפוצות. לאירוע הגיעו גם כל הקבלנים וחברות השיפוצים מאזור הוואלי שבנו והקימו את המתנ״ס בהתנדבות מלאה.

רויטל רומנו והקונסול הכללי מר ישראל בכר 

כמרכז קהילתי שהוקם קודם כל עבור ילדים ובני נוער, במהלך הערב הוקדש שחלק מיוחד לציון והזדהות עם הפעוט בן השנה, כפיר ביבס, שבאופן מצמרר מבלה את יום הולדתו הראשון בשבי החמאס. הזמרת אדווה שרה לו את השיר ״גיבור של אמא״.

הקונסול הכללי מר ישראל בכר הוביל תחילה הרמת כוסית לחיים מלווה בברכת שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. בהמשך,נשא דברים,  החמיא לרומנו על העבודה המסורה להקמת המתנ״ס, ואמר בין היתר: ״מי שנולד וגדל בישראל תמידי יהיה ישראלי. אבל הילדים שלנו גדלים פה. האתגר שלנו הוא לנסות לשמר את הזהות הישראלית והיהודית שלהם, לדאוג שהם יתאקלמו ויפרחו במרחב הזה. זו האחריות שלנו, של כולנו כהורים, כקונסוליה ושל היזמים החברתיים כאן לשמר את הזהות הישראלית. אני מאחל שילדים רבים יגיעו לכאן, ושהמתנ״ס יפרח ויגדל. אני עצמי כילד גדלתי בעולם של מתנסים וזה דבר נפלא. זה יחזק את הילדים שלנו ויתן להם זהות והרבה כלים חשובים. אנחנו אחים ועומדים מאוחדים יחדיו. תודה לכולם ושבעזרת השם תהיה הצלחה לכל עם ישראל.״ 

 

חוגים ופעילויות

חוגים לילדים:

… חוגי בישול ואפיה לילדים ונוער חובבי קולינריה

… חוג מיוחד להגנה עצמית

ואומניות לחימה

… חוגי אומנות:

פיתוח קול שירה

דרמה ומשחק

ריקוד

… חוגים מפתחי מחשבה כמו

שחמט, מחשבים (תכנות, כתיבה ובניית משחקי מחשב, אינטליגנציה מלאכותית)

חוגים למבוגרים:

… יוגה ופילטיס

… בישול ואפיה

… פיתוח קול למבוגרים

חוגים למבוגרים:

שורת חוגי ריקוד:

ריקודי בטן, סלסה וריקודי עם

סדנאת סטיילינג לנשים

וזו רק ההתחלה...

להרשמה ופרטים נוספים:

818-6464808

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE