הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק מתחת למים: "היום הגשום ששבר שיאים היסטוריים"
למרות שאנו כבר בעיצומו של חודש אפריל נראה כי השמיים ממשיכים להיות קודרים מעל התפוח הגדול עם שיא גשם לשבוע האחרון של חודש מרץ אשר נרשם אמש ברחבי הכרך

העיר ניו יורק חוותה גשמי שיא במהלך הסערה אמש (שבת) עם יותר מ-3.6 אינצ'ים שתועדו בסנטרל פארק כאשר המוני כלי הרכב של נוסעים הוצפו בכבישים וחברות תעופה ברחבי אזור-שלושת-המדינות חוו עיכובים וביטולים מרובים.

גבר ואישה אף חולצו על ידי כבאי ה-FDNY לאחר שהמרצדס בנץ השחורה שלהם שקעה מתחת לגשר ברחוב 65 וסנטרל פארק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Submerged vehicle under overpass, on the west bound, 65st. Central Park Traverse
Saturday.Robert Miller
Everyone is stuck in deep water due to the massive amount of water accumulated at Crotona Avenue and Claremont Pkwy in the Bronx, New York
 

בברונקס, תמונות של רכב שטח אחר אשר נתקע ב-Mosholu Parkway צצו מעט אחרי שבעליו חולץ מתוך הרכב לאחר שעבר לשבת בצד הנוסע.

מכוניות אחרות נראו נוסעות דרך אזורים שהוצפו בכבדות באותו האזור.

עוד בברונקס, תמונות דרמטיות הראו נהג משלוחים שנאבק עם הקטנוע שלו דרך מי שיטפונות כבדים - כמו כן, מעבר לנהר, בניוארק, נראה שהתקבלה התמונה 'הטובה ביותר' מסופת הגשמים כאשר דוקטור מארק פולק נמשך על ידי סירת חילוץ אדומה שהחזיקו אנשי שירותי החירום של המשטרה לאחר שנתקע באזור ההצפה בגארדן סטייט.

 

Members of the Newark Police Emergency Services Unit save Dr. Mark Pollack after his car became flooded while on Pacific St.
.Aristide Economopoulos

 

גם לטייסים, לעובדי חברות התעופה ולנוסעים אמש לא היה זה יום קל במיוחד לאחר שנאלצו להתמודד עם 487 טיסות מעוכבות וכ-31 טיסות מבוטלות בנמל התעופה ג'ון פ. קנדי, על פי FlightAware.

סופת הגשמים החלה לבסוף להירגע ולצאת מהאזור בשעות הערב המאוחרות.

אזור ה-Tri State "ימשיך להתייבש עד מחר" - עם יום שטוף שמש שצפוי לראשון אחר הצהריים, כך לפי המטאורולוג של 'פוקס ניוז' ג'ורדן אוברטון.

"למרבה המזל הגשם נפרס ולכן ההצפות לא היו כה אינטנסיביות", אמר על סערת החוף החזקה - וזאת למרות כמה שיטפונות אימתניים שהורגשו בחלקים של התפוח הגדול אשר שברו את שיא הגשמים ליום אחד בשבוע האחרון של מרץ.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE