הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סרט רע: מניית MoviePass בצניחה חופשית, הלקוחות זועמים
חרף מאמציה להתאושש מן המשבר, החברה שמספקת שירותי כרטיסים לקולנוע נמצאת לקראת קריסה. לקוחות רבים הלינו כי לא הצליחו לרכוש כרטיסים, וגם הזרמת 5 מיליון דולר לחברה לא הצליחה לעצור את המפולת בבורסה, שם המנייה נסחרת בעבור 80 סנט ליחידה, צלילה עמוקה של 60% בשעות ספורות

שלושה ימים בלבד לאחר שחברת מובי-פס (MoviePass) נאלצה לקחת הלוואה בסך 5 מיליון דולר כדי להמשיך ולתפקד, היום (ב') רשמה מניית חברת האם צניחה של 60% לאחר שמשתמשים רבים הלינו בשנית שהשימוש באפליקציה הפופולארית אינה מתאפשרת. בסוף המסחר בבורסה, המנייה הגיעה לרמה של 80 סנט ליחידה, 2 סנט בלבד מעל השיא השלילי היומי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפליקציית מובי-פס (צילום: מובי-פס)


החברה עשתה מאמצים רבים למנוע את ההגעה למצב הזה, אך הימים האחרונים למעשה ביטלו את כל המאמצים הללו. ביום שישי החברה הצליחה לחזור ולשרת את הלקוחות, אבל רבים מביניהם התלוננו על בעיות חוזרות במהלך סוף השבוע. בערב יום שבת צייצה החברה בטוויטר והודיעה כי היא "פועלת במהרה לפתור את כל התקלות הטכניות".

לקוחות רבים התלוננו על כך שלא היו מסוגלים להשיג כרטיס לסרט החדש של "משימה בלתי אפשרית", וזאת למרות העובדה שהחברה ציינה באופן מפורש שניתן יהיה לצפות בסרט באמצעות השירות. ואם לא די בכך, לקוחות רבים גם מביעים כעס על כך שנאלצים לשלם סכום נוסף בזמני השיא. כאשר החברה השיקה את שירות זה, היא אמרה שמעטים יתבקשו "לשלם תוספת קטנה", אך בפועל לקוחות מתלוננים על תוספת של 8 דולר לכרטיס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE