הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתום היעדרות ממושכת: רות ביידר גינסבורג שבה לביהמ"ש העליון
השופטת הליברלית בת ה-85 תשתתף בדיונים לראשונה מאז שעברה ניתוח להסרת סרטן בדצמבר האחרון. במהלך החלמתה מהניתוח, היא הייתה מעורבת בהחלטות שהתקבלו בערכאה המשפטית וכעת תוכל להמשיך ולתרום לתיקים פתוחים

קצת פחות מחודשיים לאחר שעברה ניתוח להסרת גידול סרטני, היום שבה השופטת רות ביידר גינסבורג לעבודתה, כך על פי מחלקת הדוברות של בית המשפט העליון של ארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רות ביידר גינסבורג, שופטת ביהמ"ש העליון (צילום: AP)

 

על פי ההודעה, גינסבורג בת ה-85 תשתתף בדיונים שהשופטים עורכים ביניהם באופן פרטי, תהליך שגרתי בבית המשפט העליון בו דנים השופטים על התיקים הפתוחים ועל הכיוונים הכללים אליהם נע ביהמ"ש.

סך הכל פספסה גינסבורג שישה ימי דיונים ציבוריים ושלושה ימי דיונים פרטיים כחלק מתהליך ההתאוששות מהניתוח שעברה בחודש דצמבר. על פי דוברה האישית של גינסבורג, היא הייתה מעורבת בעבודת ביהמ"ש מהבית כדי שתוכל להמשיך ולתרום לתיקים שפתוחים כעת.

מצבה הרפואי של גינסבורג מעורר דאגה רבה, שכן בעקבות הניתוח היא לא נכחה ביום דיונים בפעם הראשונה מאז מונתה לתפקיד באוגוסט 1993. בראשית השנה הודיעה השופטת שתחסיר דיונים נוספים, וימים ספורים לאחר מכן שודר בערוץ "פוקס ניוז" תמונה של גינסבורג ביחד עם הכיתוב "1933-2019". הערוץ ומנחי התוכנית התנצלו וכינו את האירוע כ"תקלה טכנית".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE