הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ומה לגבי סרטים אחרים? מה יעלה בגורלה של הפקת הענק בכיכובה של גל גדות;
תעשיית הקולנוע בסכנה? הסרטים המצופים של השנה, ואולפני הסרטים בפרט, חוטפים מכה כואבת, כתוצאה מהמשבר הנוכחי שאילץ אותם, ואותנו, לחשב מסלול מחדש - ביטולים, דחיות והפצות ביתיות

אז נכון שקומץ ציניקנים לא בדיוק 'עפו' על ביצוע הכיסוי - שלה ושל שותפיה - לשירו הקלאסי של ג'ון לנון, 'Imagine' (פוסט שבמהרה הפך ויראלי). אבל מיליוני מעריצים ברחבי העולם מחכים בקוצר רוח להקרנת הבכורה של סרט ההמשך, וונדר וומן 1984, בכיכובה של גל גדות; בהתאם לתוכנית המקורית, שובר הקופות יופץ לאקרנים ב-5 ביוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גיבורת על משלנו - גל גדות

אך במהלך סוף השבוע, ובניגוד לשמועות שטענו כי הסרט יופץ ישירות לשירותי התוכן הביתיים, באולפני האחים וורנר מרגיעים ומבטיחים - הסרט אכן יופץ לאקרנים, אז הסירו דאגה מליבכם. שובר הקופות הענקי בכיכובה של גדות הישראלית, יחד עם כוכבים אחרים כמו קריסטין ויג, פדרו פסקל, רובין וורייט, כריס פּיין וקוני נילסן, ממשיך את סיפורה של גיבורת העל שלנו.

אלה חדשות משמחות למעריצים שרוצים לראות את גדות על המסך הגדול, עם זאת, עדיין לא ברור אם לוח הזמנים ימשיך כמתוכנן. במיוחד במסגרת סרטים עתירי תקציב, בדומה להפקה זו, הכוכבים מחויבים לקדם את הסרט ולקחת חלק באינספור הקרנות בכורה ברחבי העולם.

 

קרב גיבורות על - סקרלט ג'והאנסון היא האלמנה השחורה

אלמנה שחורה, התשובה של 'מארוול' בכיכובה של גיבורת על יהודייה נוספת, סקרלט ג'והאנסון, אמור היה להגיע לבתי הקולנוע ב-1, אך נדחה עד להודעה חדשה. יתרה מכך, כפי שדיווחנו כאן, הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, "לא זמן למות", נדחה לנובמבר. הפרק הבא בסדרת הסרטים "מהיר ועצבני" נדחה לשנה הבאה (אפריל).

גם סרטי הילדים חווים פגיעה. הלהיט הנוכחי של אולפני פיקסר – "קדימה" (Onward), המוקרן זה שבועיים בלבד בבתי הקולנוע – כבר זמין לצפייה בשירותי התוכן של אמזון ואפל.

באשר ל"מולן" וה"מיניונים: עלייתו של גרו" – גם הם חולקים את אותו גורל ונדחים עד להודעה חדשה.

 

נדחה עד להודעה חדשה - "מיניונים: עלייתו של גרו"

אלה הם רק חלק מהסרטים המצופים של השנה, ואולפני הסרטים בפרט, שחוטפים מכה כואבת בעקבות התפרצות המגפה. הדחיות והביטולים הרבים גורמים לנו לתהות האם, באמת, נזכה לראות את גדות על המסך הגדול, כבר ביוני הקרוב.

אנחנו אופטימיים, מה איתכם?

 

צפו בקדימוני הסרטים הרשמיים (היחידים שתראו השנה על המסך הגדול, בתקווה):

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE