הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא טראמפ מזהיר: "השבוע הקרוב יהיה קשה במיוחד, יהיו הרבה מקרי מוות"
על אף התחזית הקודרת שמגפת הקורונה מספקת, הנשיא טראמפ חזר על כך שהוא רוצה "לפתוח מחדש את המדינה" מהר ככל הניתן. עוד הסביר כי "המדינה שלנו לא נועדה להיות סגורה"; מניין חולי הקורונה ברחבי ארה"ב עלה ל-310 אלף

נגיף הקרונה ממשיך להתשפט ברחבי ארצות הברית, ונכון להיום (שבת) יש במדינה כ-310 אלף נדבקים. בזמן שכמות החולים שהצליחו להתאושש מהווירוס מתקרבת ל-15 אלף, מניין הקורבנות ממשיך לטפס אף הוא ועומד כעת על 8,418.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא טראמפ במהלך מסיבת העיתונאים, מוקדם יותר היום בבית הלבן (צילום: AP)

 

מוקדם יותר היום, במהלך מסיבת העיתונאים היומית בבית הלבן, הנשיא טראמפ לא הזהיר כי ארה"ב "עומדת בפתח של אחת מהשבועות הקשים של המגפה. לצערי הרב, יהיו הרבה מקרי מוות בימים הקרובים", הוא אמר.

כזכור, רק בשבוע שעבר הנשיא דיבר על כך שהוא רוצה "לחזור לשגרה" עד חג הפסחא, שחל ב-12 באפריל (יום ראשון הבא). אולם מאז, הנגיף ממשיך להתשפט ויותר מ-300 מיליון אמריקאים קיבלו הנחיות להישאר בבתים. לכן, מוקדם יותר השבוע הנשיא כבר שינה את גישתו והסביר כי "צריך להיערך לשבועיים קשים במיוחד".

 

 

ולמרות זאת, במהלך מסיבת העיתונאים היום, הנשיא שוב דיבר על רצונו "לפתוח מחדש את המדינה" מהר ככל הניתן, והוא חשף כי שוחח עם ראשי ליגות הספורט הגדולות בארה"ב: "המדינה שלנו לא נועדה להיות סגורה", הסביר הנשיא והמשיך, "התרופה לא יכולה להיות קשה יותר מהבעיה".

הנשיא טראמפ שוחח בטלפון עם רוג'ר גודל, קומישנר ליגת הפוטבול NFL, ואדם סילבר, קומישנר ליגת הכדורסל NBA. על כך הוא הסביר כי "אני רוצה לראות את האוהדים חוזרים לאצטדיונים מתי שנהיה מסוגלים לעשות את זה, ובתקווה שזה יהיה בקרוב".

 

 

 

ליגות הספורט ברחבי העולם נאלצו להפסיק את פעילותן בגלל המשבר, כולל בארה"ב. עונת ה-NBA הופסקה, וספק אם תחודש. וכך גם בנוגע לליגת ההוקי, ה-NHL. ליגת הבייסבול הייתה אמורה לפתוח את עונתה השבוע, אך היא נדחתה עד להודעה חדשה. לפי הדיווחים בסוכנות הידיעות AP, הקומישנרים היו פחות אופטימיים בנוגע לחזרה לשגרה, וזאת לעומת הנשיא טראמפ.

מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, נשאל הבוקר אף הוא בנוגע לסוגיית הספורט, ובאופן ספציפי הוא נשאל האם לדעתו עונת הפוטבול תיפתח בספטמבר (ישנן 3 קבוצות NFL בקליפורניה): "אני לא רואה את זה קורה", הוא ענה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE