הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפקח החינוך בלוס אנג'לס: "בתי הספר יישארו סגורים, נערכים להגברת הלימודים המקוונים"
אוסטין ביוטנר פרסם עדכון בנוגע לתמונת המצב של החינוך בעיר, והדגיש כי בכוונתו לשדרג את מערכת הלימודים המקוונת בתוך שבועות: "גם בתקופות הטובות ביותר, השקת תוכנית כזו במשרד החינוך השני בגודלו בארה"ב הייתה נחשבת למאתגרת", הוא הסביר

על רקע סגירת בתי הספר והעובדה ששנת הלימודים ככל הנראה לא תחודש, מפקח החינוך בלוס אנג'לס חשף הבוקר (שני) את תוכניות משרד החינוך במחוז (LAUSD) בנוגע להמשך המשבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפקח החינוך בלוס אנג'לס, אוסטין ביוטנר (צילום: פוקס 11 / Shutterstock)

 

ביוטנר אומנם שיבח את המעבר ללימודים מקוונים, אך בו בזמן הודה כי ישנם לא מעט אתגרים הקשורים לנושא: "גם בתקופות הטובות ביותר, השקת תוכנית לימודים מקוונת במשרד החינוך השני בגודלו בארצות הברית, הייתה נחשבת למאתגרת. בזמן שסגירת בתי הספר נמשכת, אנחנו עושים מאמצים גדולים לסגור את כל הפערים בשבועות הקרובים. התלמידים בונים עלינו", אמר מפקח החינוך אוסטין ביוטנר.

כזכור, ב-16 במרץ הודיעו מערכות החינוך בלוס אנג'לס וסן דייגו על סגירה משותפת של כלל מוסדות הלימוד בתחומן. במקור, סגירה זו אמורה הייתה להימשך כשבועיים, אולם כבר בימים האחרונים דווח כי ההערכות הן ששנת הלימודים הנוכחית לא תחודש. בנוסף, לקראת סוף חודש מרץ אמר מפקח החינוך הראשי בקליפורניה כי הוא "לא צופה שהתלמידים יחזרו לשנת הלימודים".

 

 

"מדובר בתקופה של אי-וודאות, ואפילו תקופה מעט מפחידה, בייחוד עבור הילדים", המשיך ביוטנר, "האמירה לפיה לא יודעים לעריך משהו עד שהוא נעלם מעולם לא הייתה מדויקת יותר".

בשלהי שבוע שעבר נדרש מושל המדינה, גאווין ניוסאם, להתייחס לסוגיית הלימודים. מדבריו עולה כי גם הוא אינו צופה ששנת הלימודים תחודש, ועל כן יש להתרכז בלימודים המקוונים: "הדבר הנכון ביותר עבור הילדים, ההורים והקהילות כולן הוא לוודא שאנחנו מעמידים לרשות התלמידים מערכת לימודים מקוונת שפועלת בצורה טובה", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE