הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיסנילנד עם בשורה מאכזבת, אופטימיות בסיקס פלאגס: זו תמונת המצב בתאריכי פתיחת פארקי השעשועים בקליפורניה
פארקי השעשועים המובילים, ביניהם דיסנילנד, כבר הכינו תוואי של חזרה לשגרה בהתאם להנחיות הקורונה. התקווה הייתה שהממשל המקומי בקליפורניה יאשר את הפתיחה מחדש עוד החודש, אך כעת נודע שלא יהיה אישור עד אחרי יום העצמאות האמריקאי

לצד חזרת התושבים לשגרה זהירה, גם עולם הפנאי מנסה לגשש את חזרתו לפעולה בצעדים זהירים. פארקי השעשועים השונים נותרו סגורים ומיותמים מאמצע חודש מרץ, בשל התפרצות מגפת הקורונה בארצות הברית.

ברחבי ארה"ב כבר החלו להיפתח פארקים שונים במדינות כמו פלורידה, טקסס, ניו ג'רזי ועוד. חלק מההנחיות שעליהן אתרי הבילוי חייבים לעמוד הם כמובן ריחוק חברתי, ניקיון קפדני של המקום והפחתה של כמות המבקרים הרשאים לעלות לכל אחד מהמתקנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

פארקי השעשועים היו ממקומות הבילוי האחרונים שקיבלו את האישור המיוחל להיפתח מחדש, והסיבה לכך היא העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה. עלייה זו נרשמה בשבועות האחרונים בקליפורניה, אריזונה, טקסס, פלורידה, צפון קרוליינה ועוד.

 

"אתר הנופש דיסנילנד" ו-"ההרפתקה הקליפורנית של דיסני"

במקור, הפארק המפורסם באנהיים היה אמור להיפתח ב-17 ביולי, שבמקרה הינו 65 שנים בדיוק לאחר שפארק השעשועים נפתח לראשונה. אולם אתמול (רביעי) התקבלה החלטה נוספת לפיה יש לדחות את הפתיחה המחודשת.

"בהתחשב בזמן שיש לנו להחזיר לעבודה אלפי אנשי צוות ולהניע מחדש את העסק שלנו, אין לנו ברירה אלא לדחות את הפתיחה של פארק השעשועים ומלונות הריזורט עד שנקבל אישור מאנשי הממשל", אמרו בהנהלת דיסנילנד. עוד הוסבר כי תאריך סופי לפתיחת הפארק יימסר לאחר חג העצמאות האמריקאי, שחל ביום שבת בעוד כעשרה ימים.

 

 

כמו כן, ההנהלה תיאלץ לנהל משא ומתן עם איגוד העובדים של הפארק בנוגע לחזרה לעבודה. על אף שנמסר כי הדיונים עוברים בצורה חיובית אין ספק שגם זה ישפיע על תאריך הפתיחה.

לצד האמירה האופטימית אודות הדיונים נראה כי ישנם בכל זאת אלו המתנגדים לפתיחה מחדש וביניהם עובדים של הפארק, מעריצים ומחזיקי כרטיס מעבר שנתי. אלו החליטו לחתום על עצומה המתנגדת לחזרה לפעולה וכעת ישנן כבר 50,000 חתימות.

 

 

הפתיחה תדרוש כמובן הקפדה על הנחיות הממשל לצד מערכת הזמנה מראש שיצרה הנהלת הפארק שיעודה לסייע על פיקוח כמות המבקרים שיכולים להגיע בכל עת. פרטים אודות המערכת טרם פורסמו אך יילקחו בחשבון גם אלו המחזיקים בכרטיס מעבר שנתי.

דחיית התאריך אינה משפיעה על הקניון הפתוח- The Downtown Disney Outdoor Shopping Mall, אשר יפתח במועד המתוכנן, ה-9 ביולי.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

"יוניברסל סטודיוס הוליווד"

על פי דיווחים של גורמים רשמיים מטעם הפארק, הוא כבר מוכן לגמרי לפתיחה והשאיפה הייתה לפתוח אותו למבקרים כבר ב-1 ביולי, טרם פרסום ההתפתחות האחרונה. כבר בתחילת יוני הוצגה תוכנית חזרה לשגרה על ידי מנהלי הפארק. נכון לרגע זה עוד אין הצהרה רשמית לגבי שינוי תאריך הפתיחה של הפארק, ובדומה לפארקי שעשועים נוספים, גם ביוניברסל ממתינים לדברי רשויות בריאות.

עם זאת, העובדה שהפארק מוכן לגמרי לפתיחה המחודשת עשויה להביא לכך שיוניברסל תיפתח מחדש הרבה לפני דיסניוורלד.

מרכז הקניות הפתוח - Universal CityWalk - אשר נמצא ליד הפארק כבר פתוח למבקרים מה-10 ביוני וניתן לבקר בו בשעות מוגבלות. הפארק ידוע בשל נראותו המחקה אתרים מוכרים ברחבי הוליווד כמו שדרת הוליווד המפורסמת. ישנם גם מתקנים המבוססים על סרטים מפורסמים ביניהם- "העולם הסודי של חיות המחמד", "הארי פוטר" וה-"מיניונים".

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

"סיקס פלאגס מג'יק מאונטיין"

פארק רכבות הערים המפורסם הציע גם הוא, בדומה לאולפני יוניברסל לפתוח את הפארק מחדש ב- 1 ביולי אך כעת עולה ספק לגבי היתכנות העניין. כאשר יפתח הפארק, גם כאן תידרש הזמנה מראש בטרם ההגעה לאתר על מנת להבטיח כניסה. מנהלי הפארק עבדו לצד מנהלי אולפני יוניברסל ומנהלי פסיפיק פארק בסנטה מוניקה על תוכנית פעולה מוסדרת לפתיחת הפארקים.  נכון לרגע זה עוד אין הצהרה רשמית לגבי שינוי תאריך הפתיחה של הפארק.

לצד גולת הכותרת של הפארק שהן כמובן רכבות ההרים בין המהירות והגבוהות בעולם, ישנם גם מתקני שעשועים אחרים המתאימים יותר לילדים צעירים ואף פעוטות.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

On World Oceans Day, we’re proud to spotlight the rescue work managed by our dedicated team of veterinary and rescue professionals. Take a look at our 2020 rescues by the numbers!

A post shared by SeaWorld San Diego (@seaworldsandiego) on

 

"סי וורלד סן דייגו"

עולם המים של סן דייגו הוא פארק נוסף אשר בחר להציע את ה-1 ביולי כתאריך לפתיחה מחדש של הפארק. כבר בתחילת מאי הציגה וועדת התיירות של סן דייגו הנחיות לשמירת על הבטיחות ובריאות המבקרים במקום. נכון לרגע זה עוד אין הצהרה רשמית לגבי שינוי תאריך הפתיחה של הפארק.


הפארק כולו מבוסס על עולם החי הנמצא בים. ישנם מופעי תצוגה הכוללים לוויתני אורקה, דולפינים, אריות ים ועוד. חלק מפועלו של הפארק הוא גם הצלת חיות ים פצועות ושיקומן. ישנם במקום גם מגוון מתקני שעשועים המבוססים כולם על מים בין אם הם עוברים בתוך המים ממש ובין אם ישנו רק ייצוג חזותי של עולם הים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE