הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ונסה בראיינט דורשת לפרסם את שמות השוטרים החשודים בהפצת תמונות מזירת ההתרסקות
אלמנתו של קובי בראיינט ממשיכה לנהל תביעה כנגד מספר רשויות בלוס אנג'לס, לרבות משרד השריף וארבעת השוטרים החשודים בצילום גופתו של כוכב הכדורסל והפצת התיעוד. כעת היא דורשת מבית המשפט בלוס אנג'לס לפרסם את שמותיהם, וזאת חרף התנגדות עורכי דינם שטוענים שהמהלך מסוכן מדי

ונסה בראיינט, אלמנתו של כוכב הכדורסל קובי בראיינט, דורשת ממשרד השריף לפרסם את שמותיהם של השוטרים החשודים בהפצת תמונות של בעלה מזירת התרסקות המסוק הקטלנית בדרום קליפורניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קובי ו-וונסה בראיינט, לצד זירת ההתרסקות הקטלנית בקלבסס (צילום: AP / Getty Images)

 

כזכור, כחודש לאחר תאונת המסוק שבה נהרגו בראיינט, בתו ג'יאנה בת ה-13 ו-7 אנשים נוספים, בלוס אנג'לס טיימס דווח כי קיים חשד שמספר שוטרים צילמו את גופתו של כוכב האן. בי. איי. לשעבר ושיתפו את התיעוד עם שוטרים נוספים.

ימים בודדים לאחר מכן כינס שריף המחוז, אלכס ויאנואבה, מסיבת עיתונאים שבה חשף ששמונה משוטריו מעורבים בהפצת התיעוד המזעזע. "זה מאוד לא ראוי ואפילו מביש", אמר השריף בזמנו והוסיף, "זה מגעיל וזה פוגע באנשים שאיבדו את יקיריהם בטרגדיה הזו. אם התמונות האלה היו מתפרסמות ברבים, זה היה דבר בלתי נתפס".

בחודש ספטמבר האחרון, כשמונה חודשים לאחר האסון, ונסה בראיינט הגישה תביעה כנגד משרד השריף בעקבות הפצת התיעוד מזירת התאונה. ממסמכי התביעה עולה שבראיינט ומספר קרובי משפחה נוספים הגיעו לתחנת המשטרה בקלבסס לאחר האסון, ושריף המחוז הסביר לה ששוטריו מרחיקים עוברי אורח מזירת התאונה הקטלנית: "בפועל, האיום הגדול ביותר היה משרד השריף עצמו. על אף שזירת התאונה הייתה קשה ביותר, לא פחות משמונה שוטרי משרד השריף שלפו את הטלפונים האישיים שלהם וצילמו ילדים, הורים ומאמנים מתים. הם עשו זאת ממניעים אישיים", נכתב בתביעה.

לקראת סוף שנת 2020 התברר שחלק מאותם שוטרים ששיתפו את התמונות מזירת התאונה אינם משתייכים למשרד השריף, אלא לגופי אכיפת חוק אחרים באזור. בפועל, ישנם ארבעה שוטרים ממשרד השריף שחשודים בהפצת התיעוד, וארבעתם נתבעים ע"י בראיינט (באותה תביעה שהוגשה כנגד משרד השריף אשתקד).

כעת, בראיינט דורשת לפרסם את שמותיהם של אותם שוטרים עוד לפני ההכרעה בבית המשפט. עורכי דינה טוענים שאין שום סיבה מוצדקת להסתיר את שמם מהציבור, ועל כן יש לפעול לפי התקדים המשפטי שמאפשר את פרסום שמותיהם.

לעומת זאת, עורכי הדין המייצגים את הארבעה טוענים שפרסום זהותם עלול לסכן אותם, שכן רבים יוכלו למצוא את כתובת ביתם ומספר הטלפון שלהם באמצעות האינטרנט.

בית המשפט בלוס אנג'לס צפוי לפרסם את הכרעתו בנושא הזה במהלך הימים הקרובים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE