הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשת רונאלדו: הספונסרים "מודאגים" בעקבות החשדות כנגד השחקן
על רקע הפרשה בה מואשם הכוכב הפורטוגלי באונס שהתרחש לכאורה בשנת 2009 בלאס וגאס, יותר ויותר חברות מתכוננות לנטוש את הכדורגלן. גם חברת ההלבשה נייקי עוקבת בדאגה. הודעתה של EA Sports: "מצפים מהשחקנים להתנהל בצורה שמתיישרת עם ערכינו"

הכדורגלן הפורטוגלי, כריסטיאנו רונאלדו, ממשיך להסתבך בעקבות טענת המתלוננת לפיה היא נאנסה על ידו בלאס וגאס לפני תשע שנים. היום נודע כי חברת EA Sports, זו שעומדת מאחורי סדרת משחקי קונסולות הווידאו הפופולארית "FIFA", בוחנת את הפרשה ותשקול להסיר את כוכב יובנטוס מעטיפת הכותר של גרסת "פיפ"א 2019".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רונאלדו על גבי השער של "פיפ"א 19" (צילום: EA Sports)


בשיחה שערכו אנשי EA עם העיתון "הוליווד רפורטר" נאמר שהם "ראו ושמעו את הטיעונים המעוררים דאגה כנגד השחקן. אנו מצפיה מהשחקנים שמופיעים על גבי השערים להתנהל בצורה שמתיישרת עם ערכינו", כלשון ההודעה. בשלב זה אין כל כוונה להחליפו בשער, אך זה עלול להשתנות בהתאם לממצאי החקירה בעניין. כזכור, הכדורגלן עצמו הכחיש את המיוחס וטען שמדובר כ"פייק ניוז". לקראת משחקי ידידות של נבחרת פורטוגל מול פולין וסקוטלנד, הוחלט לבצע צעד חריג ולא להזמין את השחקן להשתתף.

גם חברת ההלבשה נייקי הביעה דאגה מהטענה נגד השחקן ומסרה שהיא "עוקבת בדריכות" אחר הנעשה כדי לדעת כיצד לפעול. נותני החסות הם חלק גדול מסך ההכנסות השנתיות של הכדורגלן, שכן מתוך 108 מיליון הדולר שהוא אמור להרוויח במהלך השנה הנוכחית, 47 מיליון הגיעו מספונסרים.


רונאלדו בפרסומת של נייקי (צילום: נייקי)


קבוצתו של רונאלדו, יובנטוס האיטלקית, צייצה הודעה תמיכה בשחקן וזכתה לביקורת על כך שהמעיטה בערך הטענה: "רונאלדו הראה בחודשים האחרונים את המקצועיות שלו. האירוע שנטען שהתרחש קרה לפני כמעט עשור ולא גורם לנו לשנות את דעתנו עליו", כלשון ההודעה.

אתמול השחקן עצמו הגיב בחשבון הטוויטר שלו כאשר כתב, "אני מכחיש בכל תוקף את ההאשמות הללו. אונס הוא פשע מתועב שנוגד את כל העקרונות שלי. למרות הרצון לנקות את שמי, אני מסרב לתרום למחזה התקשורתי שנוצר ע"י אנשים שמחפשים לקדם את עצמם על חשבוני. המצפון הנקי שלי מאפשר לי להמתין בסבלנות לתוצאות החקירה", הוא כתב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE