הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארוחת בוקר של תקווה
ארגון JNF USA גייס למעלה מ- 40 מיליון דולר למען ישראל!

למעלה מ-600 מוזמנים הגיעו לארוחת הבוקר השנתית של JNF USA שעמד בסימן סולידריות יהדות ארצות הברית עם ישראל בעקבות אירועי הטבח הקשים של ה-7 באוקטובר.

בין האורחים שהגיעו  למוזיאון ה- Skirball  נכחו הקונסול הכללי של ישראל בלוס אנג'לס מר ישראל בכר, ראש עיריית בוורלי הילס ד״ר ג'וליאן גולד, והופעה מרגשת של 4 ניצולים מהטבח בפסטיבל נובה

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ארוחת הבוקר של JNF USA באולם הסקירבול

האורחים נהנו מארוחת בוקר כשרה מצוינת עם מוטיבים יהודים וישראלים כמו: פירות העונה, סלמון מעושן, בייגל וגבינת שמנת, סלט ישראלי ומבחר מאפים.  

התוכנית נפתחה בסרטון הסבר יפהפה שהציג את תרומות JNF USA לישראל בימים קשים אלו ואת הסיוע הגדול והתמיכה בפריפריה הישראלית, מיגון ישובי עוטפי עזה והקמת מרכז שיקום וסיוע לנפגעי חרדה.  

למעשה, מאז תחילת המלחמה לבדה ארגון JNF USA גייס סכום מדהים של יותר מ- 40 מיליון דולר! לטובת ישראל בדגש על נפגעי המלחמה. 

 הקונסול הישראליישראל בכר, נשא נאום ואמר בין היתר:״אנחנו שמחים לבשר ש-51 מהחטופים כבר שבו לביתם ומדינת ישראל לא תפסיק עד שכל החטופים יוחזרועם זאת, אני אומר לכם כאן, אל תטעו, המלחמה לא נגמרה! ישראל תמשיך להילחם בחמאס עד למיגורו. חמאס הוא לא ארגון שעושים עמו שלום אלא נלחמים בו עד חורמה.״ 

 

סגן אלוף במילואים טיראן עטיה עם להקת ״גדולים במדים״

המשתתפים נהנו מדיון בפאנל שהציג כמה מהקולות המכובדים בקהילה היהודית של קליפורניה: הרב ד"ר מארק גולדפדר, מנהל המרכז הלאומי להסברה יהודית וחברה במועצת המוזיאון לזכר השואה של ארצות הברית ופרופסור ארין סטפורד דורמדי, פרופסור ויו"ר המחלקה למדעי המזון והתזונה במדינת Fresno ומשתתף לאחרונה במלגת הפקולטה של ​​הקרן הקיימת לישראל של ארה"ב המאפשרת לסגל אקדמי לא יהודי לנסוע לישראל ולהתחבר עם עמיתים ישראלים.

עוד בפאנל היה סגן אלוף (מיל') טיראן עטיה, מפרויקט פורץ הדרך ״מיוחדים במדים״ שמעניק הזדמנות לילדים עם מוגבלויות לשרת בצה״ל ומסייע להם להיקלט לאחר מכן בחברה הישראלית. במהלך הפאנל עטיה סיפר על מאמצי צה״ל להילחם בחמאס תוך כדי שמירה על אזרחים פלסטינים חפים בפשע.

הוא הסביר כמה מסובכת שיטת הלחימה הזו, ויצא נגד אלו שתוקפים את כוחות צה״ל ואינם מבינים את המציאות הסבוכה בעזה.

 

שרון ג׳וי, מנכלית JNF USA בחוף המערבי, עם שורדי פסטיבל נובה

האורחים נהנו מהופעה מוזיקלית של להקת״ מיוחדים במדים״ שכבר הופיעו ברחבי העולם, שברו מחסומים וניפצו סטריאוטיפים. הילדים שרו את שני ההמנונים וחתמו ב- ״יום אחד״ עם תקווה לימים טובים יותר. 

באירוע נכחו הנהלת הארגון הבכירה: מנכלית JNF USA  בחוף המערבי שרון ג׳וי  ומנכ״ל הארגון בלוס אנג'לס לואיס רוזנברגיור האירוע, רובין נורמנד, שיתף את הקהל בתחושותיו על האירועים האחרונים בישראל ועל מצב העולם כיום, ואמר: "אנחנו, בשם JNF USA , מתרגשים ומוקירים את זרם התומכים הגדול שמגיע מיהודי אמריקה וגם מידידינו הלא יהודים שנוכחים כאן, וברגעים קשים אלו ביחד אנחנו משפחה. בזמן שליבנו שבור זה הביחד שמרפא אותו״.

 

 

 

 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE