הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חיי מיליארדרים: מארק צוקרברג פינק את עצמו במגה-יאכטה
המיליארדר היהודי יחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-40, ולכבוד העשור החדש הוא קנה לעצמו ספינה בשווי 300 מיליון דולר, שהיא ה-45 הגדולה בעולם

מנכ"ל Meta והמיליארדר מארק צוקרברג, יחגוג את יום הולדתו ה-40 בעוד כחודש וחצי – והחליט לפנק את עצמו במתנת יום הולדת מוקדמת עם מגה-יאכטה בשווי 300 מיליון דולר אשר מכונה Launchpad.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: MEGA)

 

הספינה המרשימה שבאורך למעלה מ-110 מטרים, נצפתה בפורט אוורגליידס שבפורט לודרדייל, פלורידה, לאחר שעגנה במקום מוקדם יותר השבוע. כך על פי דיווחים ב-The Sun.

ספינת היוקרה מתגאה בגוף פלדה ומבנה אלומיניום, שעוצב על ידי חברת Espen Øino International הנרוובגית-צרפתית המתמחה בעיצוב יאכטות. על עיצוב הפנים אחראית חברת Zuretti Interior Design שבסיסה בצרפת המתמחה בעיצוב ייחודי ומותאם אישית של יאכטות.

 

(צילום: MEGA)

 

הרכש החדש של המיליארדר היהודי-אמריקאי, מדורג כיאכטה ה-45 בגודלה בעולם, והיא קצרה ב-10 מטרים בלבד מהיאכטה של חברו לעשירון העליון, ג'ף בזוס, שרכש את Koru עבור 500 מיליון דולר.

על פני הספינה הענקית ישנם מספר אזורים חיצוניים בהם מייסד פייסבוק, משפחתו וחבריו יוכלו להירגע, ואפילו מנחת מסוקים במקרה וצוקרברג ירצה להגיע ליאכטה או לעזוב אותה דרך האוויר.

 

(צילום: MEGA)

 

היכאטה, שנבנתה בשנת 2022, יכולה להכיל בנוחות 24 אורחים ו-48 אנשי צוות, ועל פי מקורות מחיר התחזוקה השנתי עומד על 30 מיליון דולר.

השמועות כי צוקרברג הוא הבעלים החדש של המגה-יאכטה החלו לצוץ מאז שהספינה יצאה לדרכה לחופי פלורידה מהולנד בשבוע שעבר. המסע מאירופה לארצות הברית התעקב מעט, זאת בשל סנקציות שונות שהוסרו בזכות אישור מיוחד שקיבל המיליארדר.

 

 

(צילום: MEGA)

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE