הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה או ניו יורק: באיזה שדה תעופה יש אוכל טעים יותר?
דירוג חדש חשף את עשרת נמלי התעופה הבינלאומיים בהם ניתן למצוא את המסעדות הטובות ביותר – כאשר שלושה מהם נמצאים בארצות הברית

חלק מהחוויה של טיסה הוא שדה התעופה – ובטח האוכל והמשקאות שניתן למצוא בו, שלפעמים ברמה גבוהה מאוד ולפעמים עדיף להביא סנדוויץ' מהבית.

אתר הפנאי Food & Wine פרסם ביום שלישי את רשימת שדות התעופה עם המסעדות הטובות ביותר, שנקבעו על ידי פאנל של יותר מ-180 עיתונאי אוכל ונסיעות.

הרשימה הבינלאומית הביאה כבוד גדול לארצות הברית, שכן שלושה נמלי תעופה אמריקאים כיכבו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שדה"ת הבינלאומי JFK

 

אמנם לא בחמישייה הפותחת, אבל במקום השביעי זכה שדה התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי שבעיר ניו יורק. אתר הפנאי ציין לחיוב את The Palm Bar & Grille שבטרמינל ארבע, "שמביא אנרגיה של מסעדת סטייקים מניו יורק אל שדה התעופה".

ובכלל, JFK הוא "מרכז בינלאומי, כך שקל למצוא טעמים גלובליים, כמו Soy and Sake בטרמינל 1 ו-Mi Casa Cantina בטרמינל 4".

מיד אחרי ניו יורק, הגיע שדה התעופה הבינלאומי שבאטלנטה, ג'ורג'יה. "בהארטספילד-ג'קסון, הנוסעים ימצאו אירוח דרומי בשפע", נכתב באתר, שהזכיר מקומות כמו Bantam + Biddy עם מנות הבוקר, צהריים והערב שמומלץ להזמין, וגם מסעדת One Flew South "המשלבת טעמים בהשראה יפנית".  

 

שדה"ת הבינלאומי באטלנטה 

 

את המקום התשיעי תפס נמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו, אשר "מציע מגוון פנטסטי של סגנונות אוכל להנאת הנוסעים".

האתר Food & Wine הזכיר לשבח שתי מסעדות שניתן למצוא בטרמינל 2 - את Napa Farms Market עם בר בייגל, מרקים וסנדוויצ'ים, ואת The Plant Café Organic, "שכפי שהשם מרמז, משתמש רק במרכיבים אורגניים לסלטים, המיצים והכריכים שלו".

 

שדה"ת הבינלאומי של סן פרנסיסקו 

 

מלבד הנמלים בארצות הברית, במקום הראשון זכה שדה התעופה הטוב בעולם – צ'אנגי שבסינגפור.

אחריו הגיע נמל התעופה נריטה שבטוקיו (יפן), שדה"ת הבינלאומי בדובאי (איחוד האמירויות), הית'רו שבלונדון (אנגליה), שדה"ת באיסטנבול (טורקיה) ואל המקום השישי הגיע נמל התעופה סכיפהול ליד אמסטרדם, הולנד.

במקום העשירי זכה נמל התעופה הבינלאומי ונקובר, קנדה, ואתר הפנאי הוסיף זוכה בונוס – שדה התעופה במינכן, גרמניה, שסגר את הרשימה במקום ה-11.

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE