הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ף בזוס משתלט על בונקר המיליארדרים? רכש אחוזה שלישית ועורר קנאה מצד יתר התושבים
אחד מעשירי תבל מחזק את השקעותיו בפלורידה ורוכש אחוזת פאר עם תג מחיר עצום של כ-90 מיליון דולרים - בכל זאת, כסף קטן כשאתה בעל שווי של למעלה מ-200 מיליארד דולרים

ג'ף בזוס, האיש מאחורי אמזון, מחזק עוד יותר את אחיזתו באי הנחשק 'אינדיאן קריק' עם רכישת אחוזה שלישית במקום.

עסקת האוף-מרקט של בזוס נושאת על פי הדיווחים תג מחיר מדהים של כ-90 מיליון דולרים כאשר מקורות חשפו כי בזוס מתכוון להתגורר בביתו החדש תוך שהוא מתכנן את שיפוץ שני הנכסים הקודמים שלו באי.

אך המהלך הנועז של הטייקון אינו מתיישב עם רצונם של כמה מתושבי האי האמידים: "זה המקום הכי חם במדינה כרגע. אם יש דבר אחד שאליטות עשירות רוצות, זה נתח של בלעדיות", סיפר מקור אחד על האי האקסקלוסיבי המשתרע על שטח של 1200 דונם והמכיל רק 41 בתי מגורים ואת הקאנטרי קלאב 'אינדיאן קריק'.

נציגיו של בזוס סירבו לספק הערות כלשהן בנושא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בזוס יתגורר בביתו החדש עד שיושלמו העבודות על שני חלקות אדמה אחרות שרכש באי, שנמצאות כאמור כעת בשיפוצים, ושממוקמות ליד ביתו של טום בריידי.

(האחוזה החדשה)

 

הפעילות האחרונה של בזוס בסצנת הנדל"ן הלוהטת של מיאמי הגיעה בעקבות החלטתו לעבור מסיאטל למדינת הסאנשיין.

עם שווי נקי של 203.7 מיליארד דולרים, בזוס אינו זר לחיי יוקרה. רכישותיו הקודמות באינדיאן קריק, הסתכמו בסכום כולל של 147 מיליון דולרים וכבר ביססו אותו היטב בין תושבי העילית של האי.

 

(תמונת על של האי)

 

אינדיאן קריק, המכונה לעתים קרובות "הבונקר של המיליארדרים", מתהדר במגוון תושבים בעלי פרופיל גבוה, כולל הזוג ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ, אייקון הפוטבול טום בריידי, והמשקיע הנודע קרל אייקאן. נוכחותו של בזוס על האי רק מוסיפה עוד לקאסט עטור הכוכבים.

בתוך כך, למרות שאין להכחיש את יכולתו הפיננסית של בזוס, פעולותיו האחרונות בשוק הנדל"ן עוררו שאלות לגבי תוכניותיו ארוכות הטווח ואסטרטגיית ההשקעה שלו.

בפברואר הוא מכר מניות אמזון בשווי מדהים של 8.5 מיליארד דולרים, במה שסימן את המכירה המשמעותית הראשונה שלו מאז 2021.

המקום אליו הופנו ההכנסות הללו נותר בגדר תעלומה, והוסיף שמן לספקולציות סביב התמרונים הפיננסיים של בזוס.

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE