הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת נוספת לקראת קריסה? ויקטוריה'ס סיקרט תסגור מאות סניפים
כ-22% מסניפי הרשת הפופולרית צפויים להיסגר, וזאת על רקע ירידה של עשרות אחוזים בנתוני המכירות. רק לפני חודשים בודדים נראה היה שהרשת זכתה להזדמנות שנייה, שכן עסקת רכישתה סוכמה. אלא שאז הגיעה המגפה, וגרמה לביטול העסקה

בכוונת תאגיד L Brands, חברת האם של רשת ויקטוריה'ס סיקרט, לסגור כ-250 סניפים של החנויות הפופולריות, וזאת על רקע צניחה משמעותית בנתוני המכירות בעקבות המשבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לפי הדיווחים, L Brands רשם ירידה של 37% בנתוני המכירות במהלך הרבעון הראשון של השנה הנוכחית, וירידה של 15% נרשמה במכירות של רשת ויקטוריה'ס סיקרט.

הסיבה לירידה החדה ברורה: כלל סניפי הרשת נסגרו בשל היותם לא-חיוניים, והחברה נאלצה לעבור למתכונת של רק מכירות מקוונות. אך מוקדם יותר היום, במהלך הצגת הנתונים למשקיעים הגדולים, ראשי התאגיד ככל הנראה הבינו שהכלכלה לא תתאושש בקצב שיאפשר להפעיל יותר מאלף סניפים של הרשת.

למעשה, 250 הסניפים שייסגרו מהווים כ-22% מכלל חנויות הרשת, ולא ברור אם כל העובדים יפוטרו, או שמא יוצע להם לעבור לסניפים אחרים.

כזכור, בחודש פברואר האחרון, תאגיד L Brands הודיע כי בכוונתו למכור כ-51% מויקטוריה'ס סיקרט לחברת Sycamore Partners LLC, אולם המשבר גרם לביטול העסקה.

 

סניף טיפוסי של רשת ויקטוריה'ס סיקרט (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, בשבועות האחרונים הודיעו שלוש רשתות גדולות - JC Penney, נימן מרקוס וג'יי קרו - על פשיטת רגל בעקבות המשבר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE