הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״להעמיד לדין את כל השוטרים המעורבים״: ג’יי זי פונה בכאב לתובע הכללי לטפל בפרשת פלויד
כמה ימים לאחר שאשתו, קווין בי, הגיבה לפרשה, גם הראפר ואיש העסקים הממולח מגיב לפרשה ברשת לאחר שפנה באופן אישי למושל מינסוטה בדרישה לטפל בתיק של פלויד

אמנם ג’יי זי היה שקט עד כה ברשת, אל הוא פעל בשטח ופנה ישירות לגורמים הרלוונטים. ביום  ראשון חשף מושל מינסוטה, טים וואלס, כי הראפר פנה אליו בנוגע למותו של ג’ורג’ פלויד. עוד נחשף כי לאחר השיחה וואלס פנה לתובע הכללי של ארה״ב, קית’ אליסון, בבקשה שיקח על עצמו את תיק פלויד ויביא לדין את כל השוטרים המעורבים בפרשה.

ביום ראשון האחרון ג’יי זי שבר שתיקה ברשת בנושא ופרסם את הודעה בעמוד הטוויטר של חברת התקליטים שלו ״Roc Nation״. אמנם דרק שובין, השוטר שביצע בפועל את ההריגה של ג’ורג’ פלויד, הואשם ברצח מדרגה שנייה ושלישית, אך מה עם שאר השוטרים שהיו נוכחים ונתנו לזה לקרות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בן אדם, אבא שכואב. ג'יי זי

 

״מוקדם יותר היום, הזכיר ​​המושל וואלס שניהל איתי שיחה אנושית - אבא וגבר שחור בכאב. כן, אני בן אדם, אבא וגבר שחור שכואב, ואני לא היחיד״, התחיל ג'יי זי בהצהרתו.

״אני, יחד עם מדינה שלמה, קורא לתובע הכללי אליסון לעשות את הדבר הנכון ולהעמיד לדין את כל האחראים לרצח ג'ורג' פלויד במלוא החוק״, כתב ג’יי. ״זה רק הצעד הראשון. אני נחוש הרבה יותר להילחם עבור הצדק מאשר כל מאבק אחר שעשוי להיות המדכא״.

 

 

הוא ממשיך ואומר: ״אני מבציר בכל פוליטיקאי, תובע וקצין במדינה שיהיה לו את האומץ לעשות מה שנכון. היה לך אומץ להסתכל עלינו כבני אדם, אבות, אחים, אחיות ואמהות כואבים. ותסתכלו את עצמכם״.

כוכבים רבים הגיבו לפרשה, קווין הארט, אריאנה גרנדה, בילי אייליש ועוד רבים אחרים, וכמובן שגם אשתו של ג’יי זי, ביונסה. לפני כמה ימים היא פרסמה הודעה שלה בעמוד האינסטגרם שלה ואמרה: ״כן, מישהו הואשם, אבל הצדק רחוק להיות מושג. אנא חתמו על העצומה והמשיכו להתפלל לשלום, חמלה וריפוי למדינה שלנו״.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE