הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״למה יש מקלעים בהפגנה?״: אלן פומפו שמה לב לכמה הבדלים בהפגנות של השחורים בלוס אנג’לס
כמו כוכבים רבים אחרים, גם השחקנית יצאה לרחובות העיר להפגין. היא כבר מיומנת בהפגנות וצעדות אך הפעם היא שמה לב שהן שונות מאוד לאלו עבור הקהילה הגאה או עבור נשים

ההפגנות עדיין בשיאן בעיר לוס אנג’לס, כמו בשאר ארה״ב, ובכל יום אמנים וכוכבים נוספים מגיעים להשמיע את קולם גם ברחובות. השחקנית השתתפה באחת ההפגנות בעיר לוס אנג’לס והרגישה את הצורך לציין את ההבדל בין ההפגנות של הימים האחרונים עבור הקהילה השחורה אל מול אלו עבור הקהילה הגאה או הנשים. 

אלן פומפאו מורגלת בצעדות, היא אקטיביסטית מהנשמה ונוטה להשתתף במאבקים רבים למתן זכויות עבור קהילות שעדיין לא מקבלות יחס שווה, גם בשנת 2020. היא העלתה סטורי באינסטגרם שלה ממש לאחר שסיימה את זמנה בהפגנה וחלקה את התובנות שעלו בה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האקטיביסטית פומפאו בפעולה ויש לה מה להגיד. מקור: Shutterstock

 

״הייתי בהפגנות אחרות״, אמרה. ״מעולם לא ראיתי שוטרים עם מקלעים. מעולם לא ראיתי את המשמר הלאומי עם מקלעים. אנחנו צועדים למען חייהם של השחורים, ואנחנו כאן כדי לדבר על העובדה שהם חשובים. ויש מקלעים (כלי נשק) - גדולים - ותוקפנות״.

היא מציינת כי אמנם ״השוטרים לא כל כך אגרסיביים״, אך ״עמדתם הייתה אגרסיבית״.

״הם על הגגות, הם במכוניות, הם בטנקים. מעולם לא ראיתי מופע כוח שכזה״, ממשיכה פומפו, ״והמופע הזה - לא שזה כוחני כמו שראינו (במדיה), אבל אנחנו באמצע היום״, אומרת ומוסיפה כי אנחנו באמצע היום ואין אף פעילות אלימה בהפגנות, למה צריך את כל הצבא פה.

 

 

״בהפגנות אחרות מעולם לא ראיתי כמות תחמושת כזאת, אז אני רק תוהה מדוע זה קורה כאן: מדוע בצעדות למען הנשים אין מקלעים. מדוע בצעדות למען הקהילה הגאווה אין מקלעים. אני לא יודעת. אתם תגידו לי״, סיכמה השחקנית.

פומפאו הצטרפה להפגנות בלוס אנג’לס יחד עם השחקן טי.אר נייט (״האנטומיה של גריי״), והם מצטרפים לעוד אמנים רבים שיצאו גם הם להפגין בעיר, כמו אריאנה גרנדה, בן אפלק ואנה דה ארמס, הלסי, טינאשה, מייקל בי. ג’ורדן ועוד רבים.


נפגשו לאחר שנים למען מטרה נעלה. מקור: London Entertainment/Shutterstock

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE