הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיילור סוויפט סירבה ל-9 מיליון דולר ודחתה הצעה להופיע באחת המדינות המוסלמיות העשירות
כוכבת הפופ בת ה-34 לא באמת צריכה כסף, בטח אחרי שלאחרונה הפכה למיליארדרית - אבל עדיין מסקרן לדעת מדוע היא ענתה בשלילה להצעה כה גבוהה

עוד לפני שטיילור סוויפט נכנסה לראשונה לרשימת המיליארדרים העולמית של מגזין פורבס, היא דחתה תשלום של מיליוני דולרים עבור הופעה פרטית באיחוד האמירויות הערביות.

הפרסום הגיע מפי הראפר פרנץ' מונטנה, שטען כי לו הציעו מיליון דולר כדי להופיע לצד הכוכבת בת ה-34, לה הוצעו לא פחות מ-9 מיליון דולרים עבור הופעה אחת, שהייתה אמורה להתקיים בדצמבר האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

מונטנה בן ה-39 פרסם בחודש שעבר צילומי מסך של הודעת טקסט עם שם מצונזר, ממישהו שהציע לו מיליון דולר להופיע עם אדם אחר, שאמור לקבל 9 מיליון דולר עבור כך.

"מישהו בדיוק שלח לי הצעה להופעה, למי אתם חושבים הציעו את ה-9 מיליון דולר?", כתב הראפר.

אחרי שבועות בהם הגולשים העלו ספקולציות שונות, ולא פעם ניחשו כי מדובר בסוויפט, מונטנה הודה בראיון חדש ל-VladTV כי אכן מדובר בסופרסטאר.

לא ברור למה סוויפט דחתה את ההצעה, ונציגיה לא התייחסו לשאלות של כלי התקשורת השונים.

מה שבטוח הוא, זה שכסף הוא לא נושא שמטריד את סוויפט יותר מדי. בתחילת החודש כאמור היא נכנסה לרשימת של פורבס עם הון מוערך של 1.1 מיליארד דולר, זאת בעיקר בזכות סבב ההופעות הגרנדיוזי שלה שנקרא Eras Tour, שהחל ב-17 במרץ 2023 ויימשך עד דצמבר הקרוב, שהוכרז כסבב ההופעות הראשון אי פעם להכניס לפחות מיליארד דולר.

הצוות של הזמרת בת ה-34 דאג לצלם חלק מההופעות, ואחרי עריכה טובה התיעוד הפך לסרט שיצא לאקרנים באוקטובר 2023 והכניס עד כה 261.6 מיליון דולר. זאת נוסף ל-75 מיליון הדולר שדיסני שילמה עבור זכויות הסטרימינג לסרט.

כל זאת בעוד שבדצמבר אשתקד מגזין 'טיים' בחר בסוויפט כאשת השנה, ובכך הצטרפה לדמויות גדולות ומכובדות כמו ג'ו ביידן, האפיפיור פרנסיס ודונלד טראמפ.

ואז, בפברואר האחרון סוויפט שברה שיא בטקס פרסי הגראמי לשנת 2023 כשזכתה בפרס אלבום השנה הרביעי שלה עבור Midnights – ובכך ניצחה את פרנק סינטרה, סטיבי וונדר ופול סיימון.

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE